Gå til innhold

Omtale av Final Fantasy X-2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nice Øystein...Nice

 

Gleder meg til å sette meg i godstolen og kose meg slik jeg har gjort med alle de andre i denne serien.

 

Noen som vet hvor jeg får tak i dette billigst i Oslo?? er nemlig garantert syk i helga og satser på regnvær og overskyet!!

 

 

Bra artikkel!!

 

Edit: lite å høre at luftskipet kommer tidlig, liker bevegelsesfrihet slik jeg hadde i VII og VIII

Endret av oivind_dahle
Lenke til kommentar

Enda en strålende anmeldelse av enda et Final Fantasy spill.

Gleder meg over å lese andres tanker om spillet, og at de er så like mine som mulig. Dog jeg er på en måte litt skuffet over spillet.

Med FF X i minnet så kan jeg ikke la være å sammenligne, og jeg synes egentlig ikke FF X-2 holder mål. Musikken streber, men klarer ikke å holde meg limt til stolen som tidligere. Historien vakler, og gir meg ikke akkurat noe å se frem til. I Xa så var historien mørk og fengende. En historie som jeg ikke klarte å se svikter i. Den var kanske hard og litt usannsynlig, men hvilket FF spill er ikke det?

Nå derimot ser jeg hull så store som grand canyon. "Mission" systemet ødelegger i min mening sammenhengen i spillet, mens i Xa så drev historien fremover bit for bit etter hver plass du dro. Nå har du riktignok mer frihet som veier opp for dette, men jeg likte liksom det gamle trygge.

 

Og en ting til, flere enn meg som har svære grafiske bugs? Det dukker opp svære kvite og svarte ballonger (ovale) som henger igjen nå og da, spesielt når du går ut av bildet og skal gå videre til en annen plass. (kameravinkelskifte)

 

Men verdt pengene, absolutt.

Har ikke spilt et FF spill som ikke har vært det.

Lenke til kommentar
Nice Øystein...Nice

 

Gleder meg til å sette meg i godstolen og kose meg slik jeg har gjort med alle de andre i denne serien.

 

Noen som vet hvor jeg får tak i dette billigst i Oslo?? er nemlig garantert syk i helga og satser på regnvær og overskyet!!

 

 

Bra artikkel!!

 

Edit: lite å høre at luftskipet kommer tidlig, liker bevegelsesfrihet slik jeg hadde i VII og VIII

499 på Elkjøp.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
WTF?!? NYNORSK?? Ærlig talt så orket jeg ikke lese hele greia med nynorsk, men jeg var litt uenig med scoren. Dette er da helt klart den beste ff'en hittil :)

Nå må du surre? Man kan ikke være så fan av GirlPower og rosa kjoler at en mener dette spillet er det beste i FF-serien sålangt? Slikt kan få en stakkar til å dette av stolen.. (Noe jeg gjorde).

 

Skjerpings!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...