Gå til innhold

DirectX 9.0-kort blir billigere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Håper 9800 kortene blir billigere snart :D

Altså, de hadde PC 9800 pro til 2100 kroner på komplett forrige uke..

Tviler på at det blir stort billigere enn det.

Det tror jeg. Prisene på hardware synker til bunns til slutt. Hvor lang tid det vil ta er en annen sak.

Lenke til kommentar
Håper 9800 kortene blir billigere snart :D

Altså, de hadde PC 9800 pro til 2100 kroner på komplett forrige uke..

Tviler på at det blir stort billigere enn det.

Det tror jeg. Prisene på hardware synker til bunns til slutt. Hvor lang tid det vil ta er en annen sak.

Tja.. bare titt på hvor "billig" 9700 er nå.

 

LEIF (sorry er litt på fylla nu)

Endret av gixer
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Håper 9800 kortene blir billigere snart :D

Altså, de hadde PC 9800 pro til 2100 kroner på komplett forrige uke..

Tviler på at det blir stort billigere enn det.

Det tror jeg. Prisene på hardware synker til bunns til slutt. Hvor lang tid det vil ta er en annen sak.

vås, kortet befinner seg på markedet en god stund, prisen synker etterhvert helt til det treffer på et "nullpunkt", kortet fases så ut ettersom et annet produkt erstatter det.

hvis du definerer "bunns" som dette "nullpunktet" så har du rett, men det punktet ligger nok på 1900-2000kr grensa.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Håper 9800 kortene blir billigere snart :D

Altså, de hadde PC 9800 pro til 2100 kroner på komplett forrige uke..

Tviler på at det blir stort billigere enn det.

Det tror jeg. Prisene på hardware synker til bunns til slutt. Hvor lang tid det vil ta er en annen sak.

vås, kortet befinner seg på markedet en god stund, prisen synker etterhvert helt til det treffer på et "nullpunkt", kortet fases så ut ettersom et annet produkt erstatter det.

hvis du definerer "bunns" som dette "nullpunktet" så har du rett, men det punktet ligger nok på 1900-2000kr grensa.

Tiden vil vise.

Lenke til kommentar
Håper 9800 kortene blir billigere snart :D

Altså, de hadde PC 9800 pro til 2100 kroner på komplett forrige uke..

Tviler på at det blir stort billigere enn det.

Det tror jeg. Prisene på hardware synker til bunns til slutt. Hvor lang tid det vil ta er en annen sak.

vås, kortet befinner seg på markedet en god stund, prisen synker etterhvert helt til det treffer på et "nullpunkt", kortet fases så ut ettersom et annet produkt erstatter det.

hvis du definerer "bunns" som dette "nullpunktet" så har du rett, men det punktet ligger nok på 1900-2000kr grensa.

Enig med deg der. 9800 pro synker nok ikke mer enn et par hundre kroner før det blir faset ut av markedet. Husk at 9700 np kostet rundt 2000 kroner da den var billigst før den ble faset ut .

Endret av gixer
Lenke til kommentar

har bare ati 9800non pro men sikler hverken etter xt eller ultra.

nei,neste generasjon nv 40 eller nv 42 er det man skal ha,men må nok

vente både sommer og høst får prisene er på mitt nivå(2500-3000.-)

 

direct x9 er jo kommet og direct x 10 kommer jo neste år,så skal man

spille hl 2 eller doom på70- 100 fps tror jeg man må ha mye mere ytelse enn dagens kort...

Lenke til kommentar
Selv om mitt Radeon 9800pro kostet meg 5000 så angrer jeg ikke akkurat på kjøpet.

 

Min mening er: skal du ha noe så ser du IKKE på prisen.

Det er kraftig waste å kjøpe sjermkort til 5000 når du får noe som er 10% dårligere til 2000. Eller noe som er 5% dårligere til 3000. Eller kanskje 1% dårligere til 4000.

 

Du tar poenget sant?

 

Når man kjøper hardware ser man på pris\ytelse. Kjøper man brunost, ser man på hvilken brunost man LIKER.

Endret av zappy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...