Gå til innhold

Nå kommer Brotherhood of Steel til Fallout 76


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skippet hele Fallout 76 etter den ikke så positive mottagelsen spillet fikk ved release. Er det kanskje verdt å kjøpe spillet nå? Hvordan er det med Fallout 1st, er det noe man må ha for å i det hele tatt kunne spille hele spillet? Jeg er ikke så veldig gira på å først kjøpe spillet også må man betale månedlig avgift for å kunne spille.

Lenke til kommentar
TheKims skrev (9 minutter siden):

Jeg skippet hele Fallout 76 etter den ikke så positive mottagelsen spillet fikk ved release. Er det kanskje verdt å kjøpe spillet nå? Hvordan er det med Fallout 1st, er det noe man må ha for å i det hele tatt kunne spille hele spillet? Jeg er ikke så veldig gira på å først kjøpe spillet også må man betale månedlig avgift for å kunne spille.

Personlig mener jeg spillet er ordentlig bra nå. Spesielt dersom man liker et spill man kan legge hundrevis av timer i, og hvor man ikke nødvendigvis alltid føler at man jager noe mer. Jeg liker å bare vandre rundt i verdenen, snuble over ting og utforske. Men i tillegg er det jo en veldig solid historiedel i spillet nå, som er mye nærmere Fallout 3 enn 4.

Men Fallout 1st er utvilsomt et problem. For det første er det ganske dyrt, med over en hundrelapp i måneden. Det har jeg null problemer å betale for i spill som ESO, som faktisk er et MMO, men det er ikke Fallout 76. Det er mye nærmere et Destiny enn et WoW. At de da krever så mye for den «optimale» opplevelsen er faktisk ikke greit. Jeg kan ikke skjønne hvorfor de heller ikke har gått for et sesongpass-system ala Modern Warfare, Destiny eller Fortnite. Det største problemet med 1st er at det tilbyr en mini-camp og ubegrenset plass til ressurser, og begge disse tingene er i grenseland til helt nødvendig for å nyte spillet som det er ment. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...