Gå til innhold

Nytt Crusader Kings-spill byr på mer storstrategi i 2020


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En herlig annonsering, med en herlig gjeng på scenen og en flott og noe skremmende introvideo. :p Det gikk som mange av oss forventet, og vi fikk CK3. Den kommer sannsynligvis 2020, men de holder døren åpen for 2021 om det blir nødvendig. CK2 er PDS sin desidert mest innbringende IP, og CK3 MÅ bli gjort riktig. De kan ikke ha en ny Imperator-skandale med en så viktig IP. (jeg likte Imperator, men flertallet gjorde definitivt ikke det)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må vel kjøpe dette, bli forvirret og frustrert, så lei og så gi opp etter en time, som med alle andre Paradox Grand strategy spill jeg har prøvd.

 

Det er jo en haug av guider der ute, og når du kommer inn i ett av disse spillene så er resten forståelige også. HOI er vel en av de vanskeligere,

CK er den beste serien spør du meg.

 

bare bruk pauseknappen masse :)

Lenke til kommentar

Må vel kjøpe dette, bli forvirret og frustrert, så lei og så gi opp etter en time, som med alle andre Paradox Grand strategy spill jeg har prøvd.

Det er nesten det beste med de for min del. Jeg liker sjangeren og spiller her og der, men er ikke noen hardcore strategi-spiller. Derfor elsker jeg det. Jeg har ikke noe grunnlag IRL til å styre et middelalderrike, og jeg har heller ikke allverdens grunnlag til å kunne mestre spillet 100%. MAO er det en perfekt setting til å oppleve hva som hadde skjedd (eller det nærmeste jeg kommer) dersom jeg kunne plassert meg selv i et sted og en tid jeg egentlig ikke har noe å gjøre. Jeg trenger ikke ende opp som herskeren over hele verden, for om jeg klarer å i det hele tatt samle ett rike er det mer enn jeg strengt talt burde kunne.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...