Gå til innhold

Samsung lanserer Galaxy Watch 2 Active med EKG-funksjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde betalt mye for ei snart klokke som har samme hardware men niks apps installert foruten klokke, kalender, alarm og vær. Men med mulighet for å legge til flere apps. Jeg har brukt mye tid på å kvele ned min Galaxy watch Fra jeg fikk den til medium nivå av fornøyd jeg er i dag..

 

Edit!

 

Samsung pay funker ikke i Norge, så en av de elementære funksjonene i klokkene virker ikke om du ikke har et svensk kredittkort.

Endret av Kynxx
Lenke til kommentar

Så lenge klokka har tizen installert, støttes ikke google pay. Dette er et stort tap for meg da jeg kjøpte klokka i den tro at jeg kunne bruke den til trådløs betaling. Neste gang jeg skal ha klokke, skal jeg finne en modell som støtter google pay, on Ikke Samsung får fingeren ut og tilbyr Samsung pay I Norge.

Endret av Kynxx
Lenke til kommentar

Så lenge klokka har tizen installert, støttes ikke google pay. Dette er et stort tap for meg da jeg kjøpte klokka i den tro at jeg kunne bruke den til trådløs betaling. Neste gang jeg skal ha klokke, skal jeg finne en modell som støtter google pay, on Ikke Samsung får fingeren ut og tilbyr Samsung pay I Norge.

 

Eventuelt Garmin Pay, som fungerer i Norge. For eksempel Garmin Vivoactive 3.

Lenke til kommentar

Du kan bruke Spotify, YouTube og tidal på den, men ikke så lenge da batteriet er en vits. Jeg tror klokka ni med 4G akti ert med Spotify lever I 2-3 timer on Jeg er heldig, da koblet opp mot Galaxy buds.

 

Samsung? Leser dere det her? Få fingeren ut og kom med Samsung pay I Norge, vi er klare for å gi dere penger!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du kan bruke Spotify, YouTube og tidal på den, men ikke så lenge da batteriet er en vits. Jeg tror klokka ni med 4G akti ert med Spotify lever I 2-3 timer on Jeg er heldig, da koblet opp mot Galaxy buds.

 

Samsung? Leser dere det her? Få fingeren ut og kom med Samsung pay I Norge, vi er klare for å gi dere penger!

 

Er ikke opp til Samsung! Det er en bank sak! Ring din bank!

Lenke til kommentar

Haha. Greit at appen er der, men det er kanskje greit å forhandle frem infrastruktur også? Bankene er ikke så interessert i at andre tar deres bit av kaka, så hvorfor automagisk inkludere ny leverandør av tjenester når de allerede har dekket bordet for forbrukeren med konkurrentene?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...