Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

VidaXL markisen tåler ikke regnvær/vannet hoper seg opp - min erfaring


Anbefalte innlegg

Min erfaring med VidaXL markise 400 cm: Regnvann samler seg opp nederst på markisen og må tømmes regelmessig. Jeg tør ikke reise bort når markisen står ute i tilfelle det blir regn. Det ser ut til at armene til markisen ikke klarer å strame duken tilstrekkelig. Vida XL har tilbudt meg å returnere markisen, men dette medfører veldig mye jobb for meg siden jeg må skru den ned igjen, demontere, sende, samt tette hull jeg har boret i fasaden. Etter veldig mye frem og tilbake og lang tid kunne jeg få 500 kr i refundert av de 6000 kr den kostet. Jeg valgte å beholde markisen og takket ja til disse 500 kr, men synes ikke det er nok. Utover dette fungerer markisen bra. Den er litt "spe" sammenlignet med dyrere markiser. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Markiser er både til bruk for å skjerme sol og beskytte mot regn så man kan sitte ute under den. På vinteren snør det og ikke regner. Snø tåler den nok ikke uansett hvor dyr den er. VidaXL selger helt ok markiser som de mener skal fungere i regn, hvilket de ikke gjør. derfor deler jeg denne erfaringen med andre. Duken er vanntett og vannet kommer ikke gjennom, men ikke stram nok til at vannet renner av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...