Gå til innhold

Dette blir nytt for Apple TV


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Automatic lyrics tracking og multi-user er vel egentlig de to tingene jeg har savnet på tvOS så dette var overraskende solid for vår del her i heimen. Siste jeg håper på er at tredjepart nå endelig har muligheten til å legge til støtte for Dolby Atmos? Foreløpig så har det jo vært forbeholdt heldig utvalgte som Netflix, mens vanlige utviklere ikke har hatt noen API som muliggjør at de kan legge til støtte for Dolby Atmos.

Lenke til kommentar

 

Apple TV får støtte for både PlayStation 4- og Xbox One-kontrollere.

 

Og herved blir Steam Link på Apple TV meget aktuelt :)

Enig, bra at apple føyer seg etter standardkontrollere og gir opp MFI. Endelig kontrollere med alle knapper tilgjengelig, dette får nok fart på steamlink og muligens kommende spillstrømmingsapper fra Microsoft og Sony Endret av Hojjoj
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg beklager om jeg stiller et fryktelig dumt spørsmål nå, men med endringene Apple gjør med apper på smart-tver osv, betyr det at jeg ikke må kjøpe en Apple TV 4K for å se filmer jeg har kjøpt i iTunes (eneste stedet jeg har funnet hvor jeg kan kjøpe 4k versjoner av filmer), men i stedet kan vente på at Apple TV-appen blie tilgjengelig for TVen min?

Jeg har veldig lite peiling på Apple produkter og tjenester, så derfor spør jeg istedet for å lure eller dumme meg (mer) ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...