Gå til innhold

Lukket The Division 2-beta gir fans en smakebit på helt nytt innhold


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hva får deg til å si det? funket knirkefritt for min del når nr1  launchet. Det reelle problemet var cheaters.

 

Det er et onlinespill. Selvsagt vil serverne ha problemer på launch. Det skjer så godt som bestandig. I tillegg er dette jo bare en demo. Håper jo selvsagt at launch blir så bra som mulig, men knirkefritt blir det neppe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

The division 1 har alltid fått ufortjent mye dårlig kritikk. Folk er flinke til å klage og glemmer helt alt det positive spillet byr på. At servere har problemer ved lansering er ikke på noen måte unikt og alle spill har barnesykdommer i starten. Folk klaget over at npcene var bulletsponger og at de tålte urealistisk mye juling ift andre mmorpg spill. Å stå å slå på en boss med sverd og spells i 20 minutter er tydeligvis mer realistisk for noen...

The division er uten tvil ett av de bedre spillene jeg har brukt tid på. Veldig mange ulike muligheter avhengig av hvordan du ønsker å spille og veldig god mekanikk. Survival var ufattelig kult. For ikke å snakke om at det er vanvittig bra grafikk og ikke tungdrevet.

Fantastisk spill. Ikke hør for mye på den ufortjente dårlige kritikken. Gleder meg til å sette tennene i toern ( no pun intended)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er vel spillet jeg kanskje gleder meg mest til som kommer ut snart, foruten Sekiro shadows die twice. Grunnen til at jeg tror lanseringen av toeren vil bli mer knirkefri enn mange andre nye spill nå, er at de har hatt en ener ute i flere år, som har blitt finjustert. Forhåpentligvis har de lært noe. :)

 

(Skal ikke si det for sikkert da, Destiny 2 var ikke akkurat en verdig oppfølger til Destiny 1 ved release..)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...