Gå til innhold

Tusenvis av falske nettbutikker lokker med tilbud på Black Friday


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Generellt er det jo visa og mastercard som står for betaltjenstene.

 

Siden dem tar seg retten å nekte kunder sine tjenester så burde dem vel ta 100% ansvar for dem som dem selger tjenstene til.

 

Hvert visa konto er vel koblet til en bank som noen åpnet en konto hos.

 

Hva er poengen med dette 1984 samfund hvis dem ikke engang gidder å stoppe slike falske nettsider? Men ikke har noen problemer å kutte betalinger for folk som sprer 'feil' kunnskap.

Lenke til kommentar

 

Ehhh hvor er de tusenvis av falske butikkene? jeg har ikke funnet 1 så hvor er de?

 

Gadd du å lese litt mer enn overskriften? Det er da tydelig en link til hvem disse nettbutikker er. Latskapen lenge leve.

Ja ser jo dette så man må finne en liste over falske butikker da som man ikke ser til dagelig så jeg kan ikke se at dette er et problem når man ikke vet om disse butikkene lol dust!

Lenke til kommentar

 

 

Ehhh hvor er de tusenvis av falske butikkene? jeg har ikke funnet 1 så hvor er de?

 

Gadd du å lese litt mer enn overskriften? Det er da tydelig en link til hvem disse nettbutikker er. Latskapen lenge leve.

Ja ser jo dette så man må finne en liste over falske butikker da som man ikke ser til dagelig så jeg kan ikke se at dette er et problem når man ikke vet om disse butikkene lol dust!

Åjaaaaaa, så fordi du ikke vet om det, så betyr det at ingen andre vet om det og? Vær så snill tenk før du kommenterer noe mer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...