Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fortelle en ny potensiell partner om at jeg har slitt litt psykisk


Anbefalte innlegg

Jeg har og er i perioder plaget litt med depresjon. Nå holder jeg på å bli kjent med en ny dame.

 

Jeg skulle treffe henne i går , men jeg var for sliten og fikk meg ikke til å ta kontakt med henne.

 

Jeg har jo lyst til å bli bedre kjent, men det at jeg noen ganger har det litt tungt gjør at jeg må ha litt tid for meg selv.

 

Men jeg kan vel ikke fortelle henne om dette før vi er blitt godt nok kjent?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror begge er tjent med å komme til poenget ASAP.

Det gjelder det meste av forhold, for det er det å skjule ting, dvele ved ting som gjør at folk blir usikre og ting fryser fort til.

Takler vedkommende det ikke om 3 måneder, er det vel bedre at ting blir avklart nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg skulle treffe henne i går , men jeg var for sliten og fikk meg ikke til å ta kontakt med henne.

Dere hadde planlagt å treffes i går men du droppet å møte henne uten å si fra?

 

 

Hvis det er tilfelle, så er saken grei. Du er ikke klar for noe forhold.

Endret av RRhoads
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Du er ikke klar for noe forhold.

Det var da veldig strengt.

 

Men utvalget kvinner som kan være interessert i deg blir nok en del mindre, det er sant.

 

Det sagt, kan det hende du gjør best i å jobbe både med depresjonen og å finne deg en dame samtidig, da framgang på det ene området kan føre til framgang på det andre. Men dette er noe du må vurdere. Anonymous poster hash: 75a6b...c0a

Lenke til kommentar

Du spør om du bør lyve for å skjule en viktig sannhet om deg selv? Blir litt som å selge en bil på finn hvor du ikke forteller at motoren av og til stopper av seg selv. Ikke særlig hyggelig mot den andre.

 

Ikke særlig smart mot deg selv heller, igrunn.

Du vil vel ha et mer eller mindre permanent forhold?

Det oppnår du best med å være ærlig slik at man den andre ikke velger noen en ikke vil ha.

 

Med mindre du regner med at du kan holde dette skjult forever, selvsagt. Da er det jo ett fett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...