Gå til innhold

– Samsung-mobilen min sendte hele fotogalleriet mitt til kjæresten min


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men hvorfor trenger sms appen tilgang til bildene dine for å sende en tekst melding?

Man burde kunne fortsatt har klart å sendt sms selv uten tilgang til bildene.

 

Fordi du kan sende bilder fra samme app? Og du kan fortsatt sende sms uten tilgangen, du får isåfall spørsmål om å gi tilgang hvis du vil sende et bilde.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Du kan ikke sende sms uten å godta at appen må ha tilgang til bildene eller lagringen, de skriver jo det i artikkelen her også.

Du kan motta sms, men prøver du å gå inn så spør den om de satans tillatelsene, trykker du avslå eller deny eller hva enn språk du bruker så bare hopper den ut igjen, en sms app burde ikke være så avhenging av lagringen din, sms jeg mottok når jeg disabled lagrings tillatelse blei jo fortsatt lagret og jeg mistet ingen sms heller så det er bare tull at en sms app skal måtte ha slike tillatelser for å sende en TEKSTMELDING, det er en viss forskjell på TEKST og BILDE melding.

Endret av meg0709
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja og skrur du av rettighetene til appen så fungerer jo ikke appen lengre heller da...

 

Det vet også alle som faktisk har lest artikkelen...

"Dette vil også gjøre appen tilnærmet ubrukelig i praksis, og du er i så fall nødt til å benytte deg av en annen meldingsapp"

Lenke til kommentar

Er jo vanskelig å si om dette er bullshit eller fakta. Trengs kun en påstand så hiver andre seg på det samme.

Eksempel er når Toyota hadde problemer med gulvmatte som kunne kile seg under pedalene, kom flere klager - også fra folk som ikke hadde modellen dette gjaldt...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...