Gå til innhold

TEST: Razer Blade 15 med GTX 1070 Max-Q


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"nye og flotte spill som Far Cry 5"

- Altså, spillet er jo nytt, men motoren er gammel og spillet må jo være det dårligste i serien. FarCry navnet er for lenge siden blitt en melkeku og forbindes for meg med: RÆL.

Det pøser inn fiender i et heseblesende tempo, så man får aldri fred, og jeg misliker sterkt denne torturen som utviklerne er opphengt i, som å brenne folk levende, eller drepe folk og kaste dem i likhauger eller utfor stup. (Ja akkurat som i forrige)

Anbefaler heller FarCry 2 med en mod, hvis man absolutt MÅ spille.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

At den ikke har G-sync vil jeg påstå er en fordel. Med G-sync så vil ikke pcn kunne skifte mellom intel 620 kortet når man ikke har behov for kraftig GPU kraft. Uten G-sync får man langt større batterilevetid ved for eksempel film/nettsurfing. Også svakt å ikke oppgi hvilken situasjon batteritiden er målt under. Flere tester sier at denne yter bra i batteritid så lenge man ikke bruker 1070 kortet.

 

 

Så det å gi den trekk for batteritid og G-sync blir nesten litt selvmotsigende da den ville hatt langt lavere batteritid til "alt" annet enn gaming dersom den hadde hatt G-sync

Endret av JK_
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...