Gå til innhold

FOTOESSAY: Huawei P20 Pro er verdens beste kameramobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne ble bestilt onsdag 28 Mars. Jeg hadde egentlig bestemt meg for Samsung S9+. Men så dukker denne opp. Og etter alt bra jeg leste om Huawei 10 Mate Pro var det ikke vanskelig og bestemme seg. Huawei P20 Pro er en forrykende telefon. 6GB Ram. Kirin Prosessor Ai. Og et kamera Oppsett i verdensklasse. Nå Slow Motion video også 960 Frame. Et smykke av en telefon. Litt gøy da. Samsung kalte det Reimagined camera?. Nei det gjorde de ikke. Det var Huawei P20 Pro som gjorde det i 2018. Fantastisk bra!

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Denne ble bestilt onsdag 28 Mars. Jeg hadde egentlig bestemt meg for Samsung S9+. Men så dukker denne opp. Og etter alt bra jeg leste om Huawei 10 Mate Pro var det ikke vanskelig og bestemme seg. Huawei P20 Pro er en forrykende telefon. 6GB Ram. Kirin Prosessor Ai. Og et kamera Oppsett i verdensklasse. Nå Slow Motion video også 960 Frame. Et smykke av en telefon. Litt gøy da. Samsung kalte det Reimagined camera?. Nei det gjorde de ikke. Det var Huawei P20 Pro som gjorde det i 2018. Fantastisk bra!

 

Uten tvil en lekker telefon, og bra kamera, men det er ikke slik at P20 Pro overkjører alt annet når det kommer til kamera. Se litt tester både på nett/youtube, flere sammenligninger, hvor bl.a S9+ og Pixel 2XL kommer bedre ut enn P20 Pro.

 

Dessuten, S9+ har bedre/raskere chipset, bedre skjerm og 3.5mm jack :)

Endret av Phantom
Lenke til kommentar

 

Og der tror jeg at jeg bestemte meg for p20 pro istedenfor s9+.

Hvordan er Huawei på Android oppdateringer?

Kjappere enn Samsung ihvertfall uten at det er så mye å skryte av, da de må være tregest i universet...

 

 

Står ikke noe bedre til med LG eller HTC om du tror det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

så dårlig som Android er på Huawei så blir dette uaktuelt for meg ivartfall

 

EMUI over android er veldig dårlig
Nysgjerrig, hva med EMUI er det du synes er så dårlig? Jeg bruker en eldre modell selv (P9), og har egentlig ingen problemer med Huawei sin løsning. Noen funksjoner, som å banke med knoken på skjermen for å ta screenshot, bruker jeg faktisk ganske ofte. ☺️
  • Liker 8
Lenke til kommentar

 

 

Og der tror jeg at jeg bestemte meg for p20 pro istedenfor s9+.

Hvordan er Huawei på Android oppdateringer?

Kjappere enn Samsung ihvertfall uten at det er så mye å skryte av, da de må være tregest i universet...

Står ikke noe bedre til med LG eller HTC om du tror det :)

jeg kunne jo sagt at det var godt å høre, men det hjelper jo verken deg eller meg :D
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

 

Og der tror jeg at jeg bestemte meg for p20 pro istedenfor s9+.

Hvordan er Huawei på Android oppdateringer?

Kjappere enn Samsung ihvertfall uten at det er så mye å skryte av, da de må være tregest i universet...

Står ikke noe bedre til med LG eller HTC om du tror det :)
jeg kunne jo sagt at det var godt å høre, men det hjelper jo verken deg eller meg :D

Nei, men Samsung er altså ikke tregest i universet ?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Og der tror jeg at jeg bestemte meg for p20 pro istedenfor s9+.

Hvordan er Huawei på Android oppdateringer?

 

Hei Huawei er blant de beste på oppdateringer .kommer som regel ikke lenge etter at Google har rulla ut .har min 2 Huawei nå mate 10 pro,her slipper du å vente slik som Samsung så er elendig på oppdateringer,

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Aktuell som neste telefon, men veier den litt mot LG V30, for lyden sin del. Kanskje... Eller muligens noe helt annet...

 

En liten korreksjon til artikkelen, Nokia 808 Pure View var første telefon med over 40 megapixel kamera, mens Lumia 1020 var første Windows med over 40 megapixel kamera, såvidt jeg kjenner til.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...