Gå til innhold

Fallout 3 gjenskapes i Fallout 4-motoren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper de fikser att Fallout 3 virker med windows 10 da, :hm:  nå går det ikke an å spille Fallout 3 med windows 10 men heldig vise koser jeg meg med Fallout 4 vr med htc vive :green:

 

Fallout 3 fungerer i windows 10, men må litt "modding" til først. Største problemet med windows 10 og fallout 3 er manglende støtte for games for windows live som fallout 3 trenger. Men er heldighvis løsninger for det. Her skulle du finne det du trenger av info

http://steamcommunity.com/app/22370/discussions/0/828937546147175081/

Lenke til kommentar

 

Håper de fikser att Fallout 3 virker med windows 10 da, :hm:  nå går det ikke an å spille Fallout 3 med windows 10 men heldig vise koser jeg meg med Fallout 4 vr med htc vive :green:

Fallout 3 fungerer i windows 10, men må litt "modding" til først. Største problemet med windows 10 og fallout 3 er manglende støtte for games for windows live som fallout 3 trenger. Men er heldighvis løsninger for det. Her skulle du finne det du trenger av info

http://steamcommunity.com/app/22370/discussions/0/828937546147175081/

 

Takk for tipse.

 

Steam-versjonen av Fallout 3 har en del problemer, men GoG-versjonen virker heldigvis helt fint på win 10.

Da var Fallout 3 kjøpt inn hos GoG nå 180.kr

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

 

 

 

Har noen slike modifikasjoner noengang blitt fullført?

ble ikke black mesa moden ferdig? remaken av Half life 1

 

 

Er ikke ferdig enda.

 

Er ferdig den, har den i steam mappa mi.

 

 

Xen delen er fortsatt under utvikling. Skulle være ferdig i desember, men har nå blitt utsatt uten noen dato.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...