Gå til innhold

Nå kan du spille The Evil Within 2 i førsteperson


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er bedre å kunne spille spill som er designet som tredjeperson i førsteperson enn å kunne spille spill som er designet som førsteperson i tredjeperson.

 

Spill designet i førsteperson har svært ofte dårlig mekanikk, og er bygget som et spill der man "flyter" rundt i luften som et spøkelse med tunnellsyn. I tredjeperson designer man normalt spillet rundt karakterens bevegelser og forsøker å gjøre disse realistiske.

 

Det hadde vært ønskelig om flere førsteperson spille ble designet som tredjeperson og eventuelt også tillater at man kan spille i tredjeperson heller enn å bli påtvunget å spille i førsteperson.

 

Jeg synes det er positivt at Evil Within tillater at man kan velge, selv om jeg foretrekker tredjeperson. Jeg ønsker at flere spill i fremtiden vil tillate begge moduser, da spesielt førsteperson spill som også tillater tredjepersonperspektiv. Jeg tror ikke bare det hadde vært bra for folk som foretrekker tredjepersonspill, jeg tror også det hadde løftet designet til førstepersonspill til et høyere nivå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sjekket ut litt gameplay på youtube og det så meget fett ut. Så at spillet f.eks hopper tilbake i tredjepersons vinkel straks spilleren trykker på ting som kan interactes med. Om spillet hadde vært planlagt med dette fra starten og hadde muligheten at det aldri hoppet fra førstepersons vinkel selv i cutscenes så tipper jeg spillet kunne spillet blitt en utmerket vr opplevelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...