Gå til innhold

Playerunknown's Battlegrounds sliter på Xbox One


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Har noen hundre timer på dataen i dette. Har spilt det er par kvelder på xbox one x, og det yter veldig dårlig til tross for at hardwaren på xboxen er kraftigere enn min noe slitne PC. Ser for meg at de optimaliserer spillet gradvis, som på PCen.

Lenke til kommentar

Har både Xbox One og Xbox One X, sliter med bildefrekvensen på begge. Treg respons på kontrolleren er også et problem. Justerte ned deadzone og det hjalp litt, men problemet er fortsatt der. Kan være bildefrekvens som gjør at det oppleves sånn men det vil tiden vise. Men de har gjort en bra jobb med å putte alle funksjonene på kontrolleren men anbefaler å skaffe en elite kontroller om man skal spille PUBG. Men tross alt så har jeg blitt hekta allerede nå. Så det blir spennende tid fremover etterhvert som de retter på spillet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

In other news: water is wet.

 

Spillet er mindre optimalisert enn forventet. Hardwaren er god nok til å drive et spill som dette dersom det optimaliseres.

 

Kommentaren din suger og du bør skamme deg.

Lenke til kommentar

 

In other news: water is wet.

 

Spillet er mindre optimalisert enn forventet. Hardwaren er god nok til å drive et spill som dette dersom det optimaliseres.

 

Kommentaren din suger og du bør skamme deg.

Er spillet virkelig mindre optimalisert enn forventet? Utviklerne har ikke akkurat fått til så mye på PC-versjonen heller enda. Spillet både ser ut som og kjører som møkk.

Lenke til kommentar

 

 

In other news: water is wet.

Spillet er mindre optimalisert enn forventet. Hardwaren er god nok til å drive et spill som dette dersom det optimaliseres.

 

Kommentaren din suger og du bør skamme deg.

Er spillet virkelig mindre optimalisert enn forventet? Utviklerne har ikke akkurat fått til så mye på PC-versjonen heller enda. Spillet både ser ut som og kjører som møkk.

 

 

Det ser ihvertfall 100x bedre ut enn på Xbox og det er ikke overdrevet engang. Jeg har aldri sett geometri snu og tviste inni seg selv, det er ikke mulig på PC engang selvom du setter ned alt. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...