Gå til innhold

Playerunknown's Battlegrounds har solgt ti millioner eksemplarer på seks måneder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt fortjent! Spillet blir kvitt store deler av camperne ved at man må lete etter våpen og utstyr i flere forskjellige hus, sirkler som bare blir mindre og mindre - som gjør at man tvinger mange av spillerne til å være aktive gjennom hele runden, intenst og spennende spill! Det at man kan velge selv hvor man skal spawne ifra et fly med fallskjerm gjør det at runden blir nesten aldri den samme. De blir stadig flinkere til å fjerne bugs, og mye av laggen som var tidligere i begynnelsen av 'early access' har forsvunnet. Morsomt å spille med andre som duo, og squads - er virkelig til å anbefale(!) Tipper at spillet vil selge over 75 millioner kopier og med tanke på at det har gått så fort å selge unna 10 millioner kopier.

Lenke til kommentar

Spillet er bra men til deg under, camping er en del av spill, ser du proff matcher i cs kommer mye Ann på timing når man bør titte frem, så blir feil dømme campere, virker litt som du er en som rager og klikker når du blir drept av de såkalte camperne

 

Camping er en selvfølge i all spill som involverer rifler og håndpistoler, men ikke alle liker 16 spillere som bruker AWM, noe som fort kan hende i CS og er grunnen til at jeg slutter med CS. Det har ingen ting med rage å gjøre, men hva slags spillestil man liker.

 

Camping er fortsatt en del av spillet, og det bør være en del. Men som det blir sagt ovenfor, du er tvungen til å flytte på deg og endgame blir fort close combat og tvinger deg til å tenke alle mulige vinkler og distanser.

 

Kanskje dette er grunnen til at PUBG selger som hakka møkk? Ikke vet jeg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Spillet er bra men til deg under, camping er en del av spill, ser du proff matcher i cs kommer mye Ann på timing når man bør titte frem, så blir feil dømme campere, virker litt som du er en som rager og klikker når du blir drept av de såkalte camperne

 

Camping er en selvfølge i all spill som involverer rifler og håndpistoler, men ikke alle liker 16 spillere som bruker AWM, noe som fort kan hende i CS og er grunnen til at jeg slutter med CS. Det har ingen ting med rage å gjøre, men hva slags spillestil man liker.

 

Camping er fortsatt en del av spillet, og det bør være en del. Men som det blir sagt ovenfor, du er tvungen til å flytte på deg og endgame blir fort close combat og tvinger deg til å tenke alle mulige vinkler og distanser.

 

Kanskje dette er grunnen til at PUBG selger som hakka møkk? Ikke vet jeg.

Det er det jeg også mistenker er årsaken til den store sukseen til PUGB. Det var også grunnen til at jeg sluttet med Counter Strike serien, ble så lei av å bli drept med AWP på lange avstander - der hvor med pistol og rifler neppe hadde noen store sjans til å klare å "vinne" mot motstanderen. Campingen i Counter Strike serien var/er et enormt problem også. Håper at spillet (PUGB) vil forsette å vokse ihvertfall!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tipper at spillet vil selge over 75 millioner kopier og med tanke på at det har gått så fort å selge unna 10 millioner kopier.

 

Det høres veldig urealistsisk ut, med tanke på at kun tre spill har solgt mer, Tetris (170 millioner), Minecraft (122 millioner), Wii Sports (82 millioner, pga bundles med konsoll) og GTA V (80 millioner).

Lenke til kommentar

 

Tipper at spillet vil selge over 75 millioner kopier og med tanke på at det har gått så fort å selge unna 10 millioner kopier.

 

Det høres veldig urealistsisk ut, med tanke på at kun tre spill har solgt mer, Tetris (170 millioner), Minecraft (122 millioner), Wii Sports (82 millioner, pga bundles med konsoll) og GTA V (80 millioner).

Vi får se. Dem skal jo lansere spillet på XBOX, og dersom interessen der er like høy som på PC så vil de jo garantert lansere til Playstation 4 og muligens 3 også? Da salgstallene fort til himmelen! Dette her er jo tross alt etter min mening 'the one', og jeg har spilt utrolig mange forskjellige spill siden jeg var seks år gammel (er 26 år nå). Grafikken kunne absolutt ha vært litt bedre (litt utdatert), men med tanke på hvordan landskapet, gameplay osv. og at det er så spennende og intenst hver runde. Så tviler jeg faktisk ikke et sekund på at det spillet kommer til å lett selge så mange kopier. Forsetter dem fighten mot folk som bruker exploits (hacks) osv. så vil det garantert hjelpe på det også!

 

Dem skal jo også lage zombie mode, jeg vet ikke helt om det vil bli en utvidelsepakke, eller om det vil bli gratis mode i spillet som allerede eksisterer, men det vil igjen treffe mange flere som liker den sjangeren!

Lenke til kommentar

 

 

Tipper at spillet vil selge over 75 millioner kopier og med tanke på at det har gått så fort å selge unna 10 millioner kopier.

 

Det høres veldig urealistsisk ut, med tanke på at kun tre spill har solgt mer, Tetris (170 millioner), Minecraft (122 millioner), Wii Sports (82 millioner, pga bundles med konsoll) og GTA V (80 millioner).

Vi får se. Dem skal jo lansere spillet på XBOX, og dersom interessen der er like høy som på PC så vil de jo garantert lansere til Playstation 4 og muligens 3 også? Da salgstallene fort til himmelen! Dette her er jo tross alt etter min mening 'the one', og jeg har spilt utrolig mange forskjellige spill siden jeg var seks år gammel (er 26 år nå). Grafikken kunne absolutt ha vært litt bedre (litt utdatert), men med tanke på hvordan landskapet, gameplay osv. og at det er så spennende og intenst hver runde. Så tviler jeg faktisk ikke et sekund på at det spillet kommer til å lett selge så mange kopier. Forsetter dem fighten mot folk som bruker exploits (hacks) osv. så vil det garantert hjelpe på det også!

 

Dem skal jo også lage zombie mode, jeg vet ikke helt om det vil bli en utvidelsepakke, eller om det vil bli gratis mode i spillet som allerede eksisterer, men det vil igjen treffe mange flere som liker den sjangeren!

Da vil salgstallene fort stige til himmelen*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...