Gå til innhold

Acers nye Chromebook kan du trygt miste på bakken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Android nugat eller OSX eller linux er kanskje bedre?

 

Chrome OS bruker allerede Linux, men gjerne uten all GNU-programvare. Det er derimot ganske greit mulig å installere GNU/Linux på de fleste Chromebooks.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Uansett tviler jeg på de fleste særlig skoler gjør det. En del skoler mener jeg de sa android er veldig lite egnet til skole. Man får vel ikke lagt til domene kontroller så funger vel office muligens ikke så bra som microsoft.

 

Fleste pcer uten harddisk tåler vel et fall i bakken men plasten blir vel bulkete og skadet.

I verstefall knekker hovedkortet eller skader viften.

 

Men godt mulig denne ikke bruker vifte.

Lenke til kommentar

Denne maskinen med berøringsskjerm kan jeg tenke meg å kjøpe. Ser ikke helt poenget med å kjøpe den med den heftigste maskinvaren dog. Hadde heller sett at den ble svakere og viftefri - men det kommer vel kanskje en slik versjon.

 

Et stort aber er naturligvis at den ikke har 1080p skjerm, men det har kanskje ikke all verden å si på en så liten tass? Antar at kun 720p bidrar til den tiltrekkende prisen også.

Lenke til kommentar

Nope. NTNU der jeg skal studere til sykepleier fra høsten, satser på Office 365. Da blir det ikke Chromebook. I Trondheim kommune der jeg jobber, blir det mer og mer chromebooks, men der kjøper vi jo ikke selv.

 

Du kan vel fortsatt bruke chromebook? Office 365 er tilgjengelig via et web-interface.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...