Gå til innhold

GUIDE: Mobilspill til påsken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

TypeShift er et bra spill, men det bruker noe vanvittig med batteri - selv om det konstant sjekker Merriam Webster (som jeg mistenker at det gjør) så fatter jeg ikke hvordan et så enkelt (i utseende og funksjon) spill kan bruke så enormt med batterikapasitet.

Lenke til kommentar

Du trenger overhodet ikke noen Ipad for å spille Just Dance Now. Fungerer like bra med et Android eller Windows-nettbrett. Og du kan også uansett bruke PC, Chromecast, Apple TV etc.

 

Og Carcassonne bare ut til IOS? Og til 109kr? Det koster 35kr i skrivende stund hos Android, og det har det gjort lenge.

 

Mtp at forrige gang så klarte dere å anbefale 9 av 10 spill som kun var til IOS, og nå også hvor lett det skinner igjennom at artikkelforfatteren kun bruker IOS-produkter selv så burde dere enten endre navn på artiklene deres, eller kanskje la en annen bidra også til å teste spill i "den andre leiren".

 

For det er mange av oss som setter stor pris på disse artiklene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Du trenger overhodet ikke noen Ipad for å spille Just Dance Now. Fungerer like bra med et Android eller Windows-nettbrett. Og du kan også uansett bruke PC, Chromecast, Apple TV etc.

 

Og Carcassonne bare ut til IOS? Og til 109kr? Det koster 35kr i skrivende stund hos Android, og det har det gjort lenge.

 

Mtp at forrige gang så klarte dere å anbefale 9 av 10 spill som kun var til IOS, og nå også hvor lett det skinner igjennom at artikkelforfatteren kun bruker IOS-produkter selv så burde dere enten endre navn på artiklene deres, eller kanskje la en annen bidra også til å teste spill i "den andre leiren".

 

For det er mange av oss som setter stor pris på disse artiklene.

 

Jeg var ikke klar over at Carcassonne var ute til Android, det skal jeg rette opp i.

 

Utover det så anbefaler jeg å se over artikkelen en gang til. Det er kun Typeshift som ikke kan spilles på Android, noe som også kommer tydelig frem.

 

Jeg skjønner ikke helt på hvilket grunnlag du skal kunne mene noe som helst om hvilke plattformer jeg bruker og ikke, kun basert på hvor stor andel av spillene som er på den ene eller den andre plattformen. Jeg har iPhone og S7 Edge og en Windows-telefon, i tillegg til nettbrett både med Android og iOS. Hva som spilles hvor er ofte helt tilfeldig, så lenge det finnes på den ene eller andre plattformen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du trenger overhodet ikke noen Ipad for å spille Just Dance Now. Fungerer like bra med et Android eller Windows-nettbrett. Og du kan også uansett bruke PC, Chromecast, Apple TV etc.

 

Og Carcassonne bare ut til IOS? Og til 109kr? Det koster 35kr i skrivende stund hos Android, og det har det gjort lenge.

 

Mtp at forrige gang så klarte dere å anbefale 9 av 10 spill som kun var til IOS, og nå også hvor lett det skinner igjennom at artikkelforfatteren kun bruker IOS-produkter selv så burde dere enten endre navn på artiklene deres, eller kanskje la en annen bidra også til å teste spill i "den andre leiren".

 

For det er mange av oss som setter stor pris på disse artiklene.

 

Carcassonne til Android er fra en annen utgiver, og virker å være et annet spill. Det er derfor det ikke er listet opp.

 

Ellers er det bare i teksten at iPad blir nevnt som shorthand for nettbrett. Det er lagt med en lenke til Android-utgaven i infobiten, og det har alltid vært der.

Lenke til kommentar

 

Du trenger overhodet ikke noen Ipad for å spille Just Dance Now. Fungerer like bra med et Android eller Windows-nettbrett. Og du kan også uansett bruke PC, Chromecast, Apple TV etc.

 

Og Carcassonne bare ut til IOS? Og til 109kr? Det koster 35kr i skrivende stund hos Android, og det har det gjort lenge.

 

Mtp at forrige gang så klarte dere å anbefale 9 av 10 spill som kun var til IOS, og nå også hvor lett det skinner igjennom at artikkelforfatteren kun bruker IOS-produkter selv så burde dere enten endre navn på artiklene deres, eller kanskje la en annen bidra også til å teste spill i "den andre leiren".

 

For det er mange av oss som setter stor pris på disse artiklene.

 

Jeg var ikke klar over at Carcassonne var ute til Android, det skal jeg rette opp i.

 

Utover det så anbefaler jeg å se over artikkelen en gang til. Det er kun Typeshift som ikke kan spilles på Android, noe som også kommer tydelig frem.

 

Jeg skjønner ikke helt på hvilket grunnlag du skal kunne mene noe som helst om hvilke plattformer jeg bruker og ikke, kun basert på hvor stor andel av spillene som er på den ene eller den andre plattformen. Jeg har iPhone og S7 Edge og en Windows-telefon, i tillegg til nettbrett både med Android og iOS. Hva som spilles hvor er ofte helt tilfeldig, så lenge det finnes på den ene eller andre plattformen.

Som sagt, forrige gang (altså, ikke denne artikkelen) var det 9 av 10 spill som kun var tilgjengelig for IOS.

 

Men når vi først snakker om det, kanskje dere kunne laget en oversikt over alle spill dere har testet og vil teste framover, og så delt dem inn etter kategori etc. Og også delt dem inn etter hvilke(t) operativsystem de kan spilles på.

 

Som sagt, vi er nok mange som setter pris på disse artiklene, og noe sånt hadde gjort det veldig mye mer oversiktlig ( og kanskje skapt mindre irritasjon da vi som bare bruker den ene slipper å rote oss igjennom spill som ikke støttes etc).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...