Gå til innhold

PODKAST: Dette er de beste PlayStation VR-opplevelsene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal si meg enig at Driveclub, Resident Evil og Job Simulator er fantastiske VR spill, som fan av kjørespill generelt likte jeg veldig godt Driveclub, Resident Evil var en helt fantastisk opplevelse og Job Simulator var bare utrolig morro, resten har jeg ikke prøvd desverre men en av mine favoritter til PSVR er Super Stardust Ultra VR.

Lenke til kommentar

"Sistnevnte kategori vil kanskje ikke legge ut for en fullversjon av et spill som jeg strengt tatt skulle ønske det fantes en gratis demo av, men om du allerede har Driveclub finnes det et ganske rimelig oppgraderingspass som gir deg tilgang til VR-versjonen på PlayStation Store."

Det ligger jo på vr demo discen som fulgte med headsettet, eventuelt til nedlasting på ps store. Mange spill i demo versjon der.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor anmelderne er så begeistret for Rez. Spillet var bra på PS2, men gameplayet er utdatert og latterlig kjedelig. Virker som dere (og andre) bare har testet topplisten fra andre artikler og plukket ut de få spillene dere likte fra den.

 

Hvor er Batman Arkham VR?

Hvor er Wayward Sky?

Hvor er Dirt VR?

Hvor er Headmaster?

Hvor er Tumble VR eller noen andre puzzlespill?

 

Samtlige av disse er bedre enn Rez, og jeg var stor fan av Rez på PS2.

 

Og å anbefale Playstation VR Worlds er bare tøvete, spesielt med den begrunnelsen. Spillet er overpriset i forhold til hva du får. Et par av småspillene der er bra, men føles bare som demoer. Da laster man heller ned den gratis demo-appen som gir deg minst like mye testing.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...