Gå til innhold

ANMELDELSE: 1-2-Switch


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker hvordan verden knyttes tettere sammen. Det er en av de store fordelene med internett og en åpnere verden. Nå kan vi altså knyttes tettere til vår forbrukerelektronikk. Hvor tett? Tja, under 1,5 meter ifølge denne anmeldelsen :D
Gleder meg til neste produkt fra Nintendo, so close your friends will wonder: "Is it his game controller or is he just happy to see me?"

Endret av thklinge
Lenke til kommentar

Har såvidt twsta dette ut, men ser potensialet til at dette blir eksepsjonelt moro etter en sixpack med venner. Ikke mer, men det er ikke poenget heller, dette er et partyspill retten og sletten. Det burde ha været pakket mwd Switchen, jeg er hwlt enig der, men de har nevt at det kommer DLC til den (eller hintet på det ihvertfall) og om de er gratis eller sykt billige kan kanskje prisen forsvares. Det får vi np se ann på. Personlig gleder jeg meg veldig til å ta en ølbøll runde med dette med resten av gjengen.

 

P.s: jeg har ikke noe som helst problemer med joy-cons hittil. Lucky me, men lurer på hva Nintendo skal gjøre med dette.

Lenke til kommentar

Har såvidt twsta dette ut, men ser potensialet til at dette blir eksepsjonelt moro etter en sixpack med venner. Ikke mer, men det er ikke poenget heller, dette er et partyspill retten og sletten. Det burde ha været pakket mwd Switchen, jeg er hwlt enig der, men de har nevt at det kommer DLC til den (eller hintet på det ihvertfall) og om de er gratis eller sykt billige kan kanskje prisen forsvares. Det får vi np se ann på. Personlig gleder jeg meg veldig til å ta en ølbøll runde med dette med resten av gjengen.

 

P.s: jeg har ikke noe som helst problemer med joy-cons hittil. Lucky me, men lurer på hva Nintendo skal gjøre med dette.

 

Er helt enig i at dette blir dritartig på fest, men prisen må fortsatt halveres dessverre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...