Gå til innhold

The Legend of Zelda: Breath of the Wild blir enda større


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

I still want dual audio. :(

 

Det finnes, men på en knotete måte. Håper de patcher det slik at det funker nornalt med Japansk audio og engelsk tekst.

If i have to buy the japanese version with english text then that will do but it would be alott more preferred if a patch for it came later or something.

Lenke til kommentar

DLC er en uting. Kommer aldri til å betale for DLC når jeg har punget ut med over 500 kroner for selve spillet.

 

Ingen som tvinger deg heller. Hovedspillet er ferdig uansett og du kan kose deg med det. Jec skal nok se an hva den nye historiedelen innholder og om det er verdt de 200 kronene eller ei, men tenker jwg hopper på. Nintendo er flinke med DLC.

 

Inntil da kan vi alle spille Zelda uansett.

Lenke til kommentar

Nintendo synes jeg har god track record når det kommer til DLC. Titlene jeg kommer på i farten er Mario Kart og Hyrule Warriors. Begge spillene fikk du ett helt spill i utgangspunktet også ga DLCene ekstra innhold som var kos å ha.

BotW virker som har det samme, du får ett fantastisk stort spill til å begynne med, også kommer det litt ekstra kos i tillegg.

Ikke som andre spill hvor du betaler 600kr for ett halvt spill(noen ganger mindre), også må du nesten kjøpe DLC for å få ett fullverdig spill, men da for en mye høyere pris enn de første 600 kronene som tidligere har vært standarden for ett fult spill.

DLC done right om du spør meg, gir gladelig Nintendo de ekstra kronene!

Lenke til kommentar

Folk klager på å måtte betale for DLC'er.

 

Dere husker vel godt at N64 spill kostet 600 kroner i sin tid right?

 

Og med tanke på at prisen ikke har steget men valuttaen har så burde spill kostet 1k om det skulle fulgt kursen, (gjerne rett på meg her men)

 

Synes det er kult at de er villige til å prøve seg frem. Og gjør de som AAA titler med å kjøre kvantitet over kvalitet mistet nintendo sine solide fans, som er egentlig grunnen til at konsollene selger, for Wii u var ikke akkurat den konsollen forbrukerene var mest fornøyd med

Lenke til kommentar

Og med tanke på at prisen ikke har steget men valuttaen har så burde spill kostet 1k om det skulle fulgt kursen, (gjerne rett på meg her men)

Må ikke glemme å ta produksjonskostnader med i beregningen. Optiske plater er et langt billigere lagringsmedium enn hva som ble brukt på den tiden.

Endret av eirikheggelund
Lenke til kommentar

 

DLC er en uting. Kommer aldri til å betale for DLC når jeg har punget ut med over 500 kroner for selve spillet.

Ingen som tvinger deg heller. Hovedspillet er ferdig uansett og du kan kose deg med det. Jec skal nok se an hva den nye historiedelen innholder og om det er verdt de 200 kronene eller ei, men tenker jwg hopper på. Nintendo er flinke med DLC.

 

Inntil da kan vi alle spille Zelda uansett.

 

 

Hvordan vet du egentlig at dette tilleggsinnholdet ikke er en opprinnelig del av spillet? Det er jo umulig å bekrefte. Bare fordi Nintendo sier det betyr ikke det at det er sant. Tidligere Zelda spill har hatt hard mode inkludert i hovedspillet. Det er ingen grunn til å tro at denne ikke er en opprinnelig del av spillet, kun tilslørt som noe annet.

 

Dessverre fortsetter folk å gi etter og kjøper faktisk dette uredelige innholdet. Det er helt greit for meg, men man bør holde seg for god til å hevde at det er noe annet en profittjag.

Endret av Vannlinjen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...