Gå til innhold

RYKTE: Samsung Galaxy S8 kommer trolig med trådløst hodesett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er også mulig at Samsung ikke hermet etter Apple, men som regel gjør de dessverre det.

Det er og mulig at alle selskaper hermer etter hverandre, og som regel gjør de heldigvis det.

 

Hvis du tror alle bare hermer etter Apple, og Apple finner på alt de gjør selv, anbefaler jeg deg å våkne opp til virkeligheten. Eksempelvis er det idiotisk å mene at Apple fant opp å fjerne minijacken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke alle hermer etter Apple, men Samsung har vært notoriske med sin S serie. Det var en tabbe å fjerne minnekort mulighet og jeg tror det er en tabbe å fjerne minijack inngang. Apple er ganske så alene med å slippe unna med slike ting.

Apple har vært notoriske på å herme etter Android. Etter iOS 7 så har de bare implementert Android features. De har begynt å lage telefonene sine like store, de har skamløst kopiert HTC sitt design så mye at når nye HTCer kommer ut så hyler alle over at HTC har kopiert iPhone.

 

Forstår du ikke at slike diskusjoner er håpløse?

 

Nei X selskaper er verre enn Y osv. Det er jo bare subjektivt, hva du synes Samsung gjør. Og det blir det bare masse negativ diskusjon ut av når folk skal diskutere hvem som kopierer mest og slikt. Det er ikke sånn at bare Apple slipper unna, men det har noe med hva du vanligvis har solgt, og hvem du selger til. Samsung har alltid hatt minnekort, så når de plutselig ikke har, så er det noe som mangler for mange, og fra sin S5 har de gjerne mye filer på minnekort. Apple kunder har aldri begynt å bruke det. Samme med Xiaomi.

 

Ellers har Xiaomi hatt ingen minnekort policy lenge, da de mener det er negativt for ytelse/sikkerhet osv.

Lenke til kommentar

Forstår ikke at alle er så opptatte av at Samsung og Apple hermer etter hverandre. Det er jo to helt forskjellige smart telefoner uansett. IOS og android kan ikke sammenlignes og det er det som styrer telefonen. Alt etter smak. Selv syntes jeg mange android telefoner er overlegne når det gjelder skjerm og design mens Apple har operativ systemet som er overlegent

Lenke til kommentar

Forstår ikke at alle er så opptatte av at Samsung og Apple hermer etter hverandre. Det er jo to helt forskjellige smart telefoner uansett. IOS og android kan ikke sammenlignes og det er det som styrer telefonen. Alt etter smak. Selv syntes jeg mange android telefoner er overlegne når det gjelder skjerm og design mens Apple har operativ systemet som er overlegent

Fordi folk er opptatt av at en telefon skal være absolutt best uansett, slik at de har den beste. Så hvis en sier Galaxy og iPhone er like gode med styrker på forskjellige områder, har vi liksom ikke en som er nummer 1. Ingen "Min telefon er best!"

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...