Gå til innhold

Foto

Creatives nye mus og tastatur er rettet spesielt mot gamere

8 svar i denne tråden

#1 Cthulhu

Cthulhu

Bruker

• EKSTRA
  • Redaksjonen
  • 1 033 innlegg
  •   26. mars 2001

Skrevet 11. januar 2017 - 16:30

88a3a4_IMG_3_Siege_M04_product_group__mo

Prøver seg i et beinhardt marked.

Creatives nye mus og tastatur er rettet spesielt mot gamere
  • 0
Vegar Jansen
Journalist, Mediehuset Tek

#2 BadCat

BadCat

Bruker

• Medlemmer
  • 5 156 innlegg
  •   23. januar 2006

Skrevet 12. januar 2017 - 00:45

Ergonomien til musa ser ut til å være dårlig ut fra bildet.
  • 0

Small group from SETI, S.E.T.I. search for extra terrestial intelligence used a radio dishes at Arecibo to send out a message to whoever might be listening. They sent about a quarter of a kilobyte including structure of human DNA, a map of our solarsystem, population of the earth, helpful facts like that.
Intelligent life beyond this planet!

#3 Royalgipsy

Royalgipsy

Bruker

• EKSTRA
  • Medlemmer
  • 91 innlegg
  •   21. mai 2009

Skrevet 12. januar 2017 - 08:48

Dette er slik som skjer når en konditor plutselig vil bli bilmekaniker.. De kan holde seg til det de er flink med og være fornøyd med at de gjør suksess med det.. Det hjelper ikke engang å hekte seg på RGB lys bølgen når det finnes så sinnsykt bra aktører og gode priser allerede i dette markedet..
  • 0
Sannheten trenger ikke å forholde seg til troverdighet, det er det bare løyner som trenger.

#4 Norlig

Norlig

Bruker

• Medlemmer
  • 181 innlegg
  •   27. desember 2010

Skrevet 12. januar 2017 - 09:09

Kan ikkje fordra tastaturer med macro taster til venstre for Ctrl.
  • 0
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why we call it, the "present"

#5 Olethros

Olethros

Bruker

• Medlemmer
  • 399 innlegg
  •   4. januar 2002

Skrevet 12. januar 2017 - 09:56

Så tastaturet kommer til å koste nærmere to laken, men det er fremdeles ikke nok til å tilby norsk tegnsett? Man kan jo spørre seg hvor "beinhardt" dette markedet egentlig er når produsentene ikke engang gidder å legge 6 ekstra plastknotter til produksjonslinjen for et tastatur i det absolutt øverste segmentet av det.
  • 0
If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck up, because that cunt's a cunt.
- Tucker's Law

#6 BadCat

BadCat

Bruker

• Medlemmer
  • 5 156 innlegg
  •   23. januar 2006

Skrevet 12. januar 2017 - 10:01

Dette er slik som skjer når en konditor plutselig vil bli bilmekaniker.. De kan holde seg til det de er flink med og være fornøyd med at de gjør suksess med det.. Det hjelper ikke engang å hekte seg på RGB lys bølgen når det finnes så sinnsykt bra aktører og gode priser allerede i dette markedet..

Synes de skal ha kudos for at de forsøker, føler dog at deres merkevarenavn har sett sine bedre dager. Når jeg hører navnet Creative husker jeg Soundblaster 16 æraen, men jeg husker også middelmådige førstegenerasjons 3D-kort og en lang rekke andre middelmådige produkter.

Hvis jeg husker riktig så var Creative tidlig ute med kuleløs og trådløs mus som brukte ei spesiell musmatte for å definere possisjonen. Problemet var bare at musa var svindyr, oppimot 2000 kr hvis jeg husker rett og at produktet aldeles ikke fungerte tilfredsstillende i praksis. Et produkt som aldri burde ha forlatt avdelinga for research and development.
  • 0

Small group from SETI, S.E.T.I. search for extra terrestial intelligence used a radio dishes at Arecibo to send out a message to whoever might be listening. They sent about a quarter of a kilobyte including structure of human DNA, a map of our solarsystem, population of the earth, helpful facts like that.

#7 Tweeg

Tweeg

Bruker

• Medlemmer
  • 30 innlegg
  •   4. oktober 2005

Skrevet 12. januar 2017 - 10:35

Å? Jeg synes den ser helt ok ut etter mine preferanser. Ikke et veldig spennende produkt, men ser ikke noen åpenbare blundere for mitt musegrep.

• 0

#8 BadCat

BadCat

Bruker

• Medlemmer
  • 5 156 innlegg
  •   23. januar 2006

Skrevet 12. januar 2017 - 10:40

Jeg vurderer ut fra ei gjennomsnittlig skandinavisk hånd, men det er klart at folk har ulike preferanser.

• 0

#9 halsn

halsn

Bruker

• Medlemmer
  • 84 innlegg
  •   8. februar 2012

Skrevet 18. januar 2017 - 08:40

Du har vel ikke tenkt å kjøpe den alikevel?
  • 0

0 bruker(e) leser denne tråden

0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere