Gå til innhold

Enda et par trådløse Apple-øreplugger blir forsinket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg blir litt forvirret her nå. Vil det si at det ikke er mulig å bruke ordinære bluetooth øreplugger til iPhone 7? Eller er det bare at Apple hyper opp enkelte produkter?

 

Jo du kan bruke vanlige bluetooth øreplugger også. Det er w1 chippen som er «spesiell» i dette tilfellet. Airpods bruker samme chippen og ble også utsatt, om det er av samme grunn aner jeg ikke.

Lenke til kommentar

 

Jeg blir litt forvirret her nå. Vil det si at det ikke er mulig å bruke ordinære bluetooth øreplugger til iPhone 7? Eller er det bare at Apple hyper opp enkelte produkter?

Apple + Bluetooth har aldri vært en match in heaven...

 

 

Er det ikke isåfall merkelig av de satse på bluetooth på nye telefoner når det gjelder hodetlefoner?

 

AtW

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Det han skriver at Apple og BT ikke har vært bra, er bare tøys. Apple har satt restriksjoner på bruk av BT, ja, det er korrekt og det er for noen dumt. Men det Apple har tillatt BT å gjøre med Mac eller iPhone for den saks skyld har fungert prikkfritt. Har selv en S6 Edge og en Lumia 950. Begge sliter mer med å koble seg til mine BT øretelefoner og bilstereo enn konas iPhone SE. Hennes kobler seg til så fort som bare det, mens jeg må jobbe i flere minutter for å få dem til å kommunisere. Det er i alle fall min opplevelse.

Endret av Slettet-BnKsB4Fg0P
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...