Gå til innhold

RYKTE: Hva pønsker kinesiske Meizu på her?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Supert at de kommer med disse jallamobilene som nerdene går helt bananas for å få kjøpt. Resultatet er at vi nøkterne med IQ-en i behold snart får kjøpt HTC One M8/M9, Huawei Mate 8 o.l, mobiler som er HELT greie, til under 3000,- på tilbud. Og da mener jeg LANGT under 3000,- :o)

 

Uhm m8 koster langt under 3000 allerede ?

Lenke til kommentar

Supert at de kommer med disse jallamobilene som nerdene går helt bananas for å få kjøpt. Resultatet er at vi nøkterne med IQ-en i behold snart får kjøpt HTC One M8/M9, Huawei Mate 8 o.l, mobiler som er HELT greie, til under 3000,- på tilbud. Og da mener jeg LANGT under 3000,- :o)

 

Jallamobil? Meizu er jævlig bra telefoner med det beste modifiserte Android-systemet jeg har prøvd. De er kjent som et billig kvalitetsmerke i Kina. Jeg har brukt to generasjoner av Meizu nå og jeg begynte å smile når jeg leste artiklen. Hvis det er et merke jeg stoler på at kvaliteten ikke skuffer til en lav pris er det Meizu.

 

Bare tull å anta at andre mobilprodusenter med produksjon i Kina er bedre enn kinesiske produsenter med produksjon i Kina.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...