Gå til innhold

SNIKTITT: Slik var det å ha på Daydream View


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rart hvordan så mange er/var så skaptisk til VR på PC og alle de små utfordringene der, samtidig som disse enkle VR-løsningene drevet av mobiler og tilsynelatende mindre muligheter med tanke på sensorer tilsynelatende ikke plages med noen av de samme tingene. Det kommer i det minste ikke fram noe sted.

 

Uansett, etter å ha testet gear er jeg av den oppfatning at mobil-VR ikke er tilfredsstillende for min del.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Rart hvordan så mange er/var så skaptisk til VR på PC og alle de små utfordringene der, samtidig som disse enkle VR-løsningene drevet av mobiler og tilsynelatende mindre muligheter med tanke på sensorer tilsynelatende ikke plages med noen av de samme tingene. Det kommer i det minste ikke fram noe sted.

 

Uansett, etter å ha testet gear er jeg av den oppfatning at mobil-VR ikke er tilfredsstillende for min del.

 

Er vel litt snakk om pris også. Mobil VR er det eneste som er aktuelt for 90% da priser på 50-1000 kr er langt mer innenfor enn å bruke 6000-9000 kr på noe som kun kan brukes til VR.

 

Opplevelsen på "ordentlig VR" er selvfølgelig bedre, men prisen er for høy.

Lenke til kommentar

 

Rart hvordan så mange er/var så skaptisk til VR på PC og alle de små utfordringene der, samtidig som disse enkle VR-løsningene drevet av mobiler og tilsynelatende mindre muligheter med tanke på sensorer tilsynelatende ikke plages med noen av de samme tingene. Det kommer i det minste ikke fram noe sted.

 

Uansett, etter å ha testet gear er jeg av den oppfatning at mobil-VR ikke er tilfredsstillende for min del.

Er vel litt snakk om pris også. Mobil VR er det eneste som er aktuelt for 90% da priser på 50-1000 kr er langt mer innenfor enn å bruke 6000-9000 kr på noe som kun kan brukes til VR.

 

Opplevelsen på "ordentlig VR" er selvfølgelig bedre, men prisen er for høy.

 

Vell. Diskusjonene om VR til PC begynte allerede når de estimerte prisene tilsa at de skulle koste omtrent 3000kr for forbrukerversjonene. Men det er klart at pris spiller inn på hvor mange som kjøper disse tingene. De tekniske utfordringene forblir imidlertid de samme. Like vell har jeg knapt nok sett de nevnt med ett eneste ord i forbindelse med denne typen utstyr.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...