Gå til innhold

UNBOXING: Denne esken har vi ventet på i tre år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dickdickdickens: Jaggu! Den har 90 eller 120 Hz native, ser jeg. Sjekket en haug VR-sett for noen uker siden, og konkluderte med at de var i omtrent samme nabolag hele bunten. Her må jeg ha blandet sammen. Oppdaterer artikkelen :)

Endret av fjarle
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

dickdickdickens: Jaggu! Den har 90 eller 120 Hz native, ser jeg. Sjekket en haug VR-sett for noen uker siden, og konkluderte med at de var i omtrent samme nabolag hele bunten. Her må jeg ha blandet sammen. Oppdaterer artikkelen :)

 

og i tilleg, den er ikke ekte 90 eller 120 hz, det er 45 og 60 som det er gjort noe frame dobbling greier med for at det skal føles bedre ut, men 90hz på PS VR er ikke like bra som 90hz i Oculus eller Vive

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

synd å vente så lenge og finne ut at htc har kuppet hele vr markedet allerede....

 

Med tanke på hvordan Oculus har vært i det siste så driter jeg i om Rift flopper helt så lenge VR i seg selv gjør det bra.

Lenke til kommentar

og i tilleg, den er ikke ekte 90 eller 120 hz, det er 45 og 60 som det er gjort noe frame dobbling greier med for at det skal føles bedre ut, men 90hz på PS VR er ikke like bra som 90hz i Oculus eller Vive

Det kalles bevegelsesinterpolering.

 

Til tross for hva jeg var overbevist om, så tyder det på at Sony's VR faktisk vil støtte 120 Hz fra konsollen. Ikke utenkelig at de laget maskinens maskinvaregrensesnitt kapabel for å takle dette, det eneste de trenger å gjøre er å sette på en kontakt som er tilstrekkelig for oppgaven. Det er mulig det medfører en reduksjon i oppløsning dog.

 

 

EDIT: Det går rykter om at Sony slipper en oppdatert PS4 med oppgradert maskinvare som både har mer prosesseringskraft og vil støtte høyere oppløsning/oppdateringsfrekvens. Ryktene omtaler navnet "PlayStation 4K" som i seg selv er en litt kul navnevri.

 

Bare synd den aldri vil leve opp til navnet.

Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...