Gå til innhold

E-SPORT: Slik spilles vårsesongen av Telenorligaen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. jeg ser at CSGO starter turneringen

1. runde den 11. februar. men står ikke noe om at det er kvalifisering for CSGO, utenom for Hearthstone og Starcraft..

 

hvordan blir dette da med CSGO, er da 3 uker fra den 11.februar til 3.mars da neste match skal bli spilt.

 

-Alex

Lenke til kommentar

Nytt av 2016 er også at 1. div spiller først, istedenfor tidligere hvor lavere divisjoner spilte først. Dette betyr at lag i lavere divisjoner kan se hva lagene i 1. divisjon gjør på kartene for den aktuelle runden.

 

Vi tror dette er en positiv endring og vil forhåpentligvis også øke seerinteressen :).

Lenke til kommentar

 

Ser at datoene for 1v1 i hearthstone er på lørdager og søndager, mens 3v3 i hearthstone er på søndager.

 

For oss som spiller på begge, hvordan løser man det hvis begge kampene er på søndag?

Se svar på dette her: http://www.gamer.no/artikler/alt-du-bor-vite-om-ligaene-pa-gamer-no/166785#kampdager

Fikk ikke helt svar på det jeg lurte på når jeg så på den linken. Men kan si det litt enklere.

 

Jeg skal nå spille både i nivå 1 på 1v1 hearthstone og nivå 1 på 3v3 hearthstone, og på linken står det at man spiller kamper på lørdager og søndager når det gjelder 1v1, og søndager på 3v3.

 

Hva skjer hvis jeg da får begge kampene på samma tidspunkt på en søndag? Må jeg da ta walkover på en av kampene eller kan man da bytte dato? For det står på den linken at det ikke går å bytte dato i nivå 1.

Lenke til kommentar

 

 

Ser at datoene for 1v1 i hearthstone er på lørdager og søndager, mens 3v3 i hearthstone er på søndager.

 

For oss som spiller på begge, hvordan løser man det hvis begge kampene er på søndag?

Se svar på dette her: http://www.gamer.no/artikler/alt-du-bor-vite-om-ligaene-pa-gamer-no/166785#kampdager

Fikk ikke helt svar på det jeg lurte på når jeg så på den linken. Men kan si det litt enklere.

 

Jeg skal nå spille både i nivå 1 på 1v1 hearthstone og nivå 1 på 3v3 hearthstone, og på linken står det at man spiller kamper på lørdager og søndager når det gjelder 1v1, og søndager på 3v3.

 

Hva skjer hvis jeg da får begge kampene på samma tidspunkt på en søndag? Må jeg da ta walkover på en av kampene eller kan man da bytte dato? For det står på den linken at det ikke går å bytte dato i nivå 1.

 

 

Hei,

 

Team-League starter klokken 14:00 søndager. Det er satt av to timer til dette, og Nivå 1 1v1 starter 16:00. Team-League kampene skal spilles samtidig, så 4 runder HS burde være ferdigspilt på ca 2 timer.

 

Skulle det mot forøvrig vare 10-15 minutter lengre er det OK å Nivå 1 1v1 kampen blir litt utsatt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...