Gå til innhold

Apple Watch vil ikke starte eller slå seg på


kjekset

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har ikke brukt klokken på en uke ettersom jeg glemte den. Da jeg kom hjem for et par dager siden skulle jeg slå den på, men var tilsynelatende tom for batteri.

 

Satt den derfor på lading, men så et display jeg aldri har sett før. Se vedlagte bilder.

 

Når den er i lading, viser symbolet oppe til venstre grønt før skjermen blir svart og jeg må trykke på en knapp for å få opp displayet. Greit nok, skjermsparing.

 

Når jeg tar klokka av lading, blir symbolet rødt og går tilbake til svart modus.

 

Ikke vil den slå seg på, selv om den har stått på lading i flere timer.

 

 

Noen innspill her? Takk for all svar!

post-222812-0-19043400-1450113898_thumb.jpg

post-222812-0-27594700-1450113899_thumb.jpg

post-222812-0-74754600-1450113900_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar :)

 

Er enig i at det er mulig batteriet har tatt kvelden. Veldig rart da den ikke har stått på lading over lengre tid, og heller ikke brukt så veldig mye. 

 

Har prøvd det du skriver Geir.

 

Ser ut som jeg må levere den inn til Eplehuset. Mulig de har vært bort i dette problemet før og vet grunnen.

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Jeg har en gammel AppleWatch, første generasjon tror jeg.  Har fungert utmerket, men så fikk jeg en ny en og den gamle ble liggende i en skuff.  Da jeg skulle forsøke å få den igang ved å lade den skjedde det ingen ting.  Etter en god stund dukket apple-symbolet opp en stund.  Slik står den og blinker.  Jeg har prøvd det meste, men skjer ingen ting.  Er konklusjonen at batteriet er ferdig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...