Gå til innhold

Vi har premier for nesten 150 000 kroner i julekalenderen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lol nei, kanskje jeg orker å svare i en av helgene når jeg har fri, orker ikke bruke mye energi på slike ting som jeg aldri får noe ut av ellers i uka da jobb står på timeplanen.

Men hvis jeg skulle vinne en gang så er det sikkert noe ubrukelig for meg som en eller anna juice maskin eller foto utstyr, kan jo selge videre så klart, men men.

Lenke til kommentar

Julekalender er altid gøy :-D

Noen MÅ jo klage på noe selvfølgelig...

På at man ikke vinner faktisk, og vinner ting man ikke trenger.....? Selvfølgelig er det luker med ting man ikke trenger, og de er det vel strengt tatt bare å hoppe over? Jeg gidder hirkelig ikke å prøve og vinne ting jeg ikke har lyst på...? De lukene unner jeg faktisk de som har lyst på produktet

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

i flere år har jeg aldri vunnet noe fra dere.

på tide å gjøre noe med det

 

Jeg har, og det er den eneste premien som har vært som jeg ikke på noe som helst vis kunne bruke til noe :p 

Lenke til kommentar

Jeg spiller på alle lukene som har noe som frister, og hopper over resten, jeg har også prøvet i en del år nå, men jeg har ikke vunnet noe.

 

Hvis alle dere andre som ikke har vunnet noe bare kunne gi opp, og dere som allerede har vunnet kunne vike plass, så hadde jeg vært takknemlig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...