Gå til innhold

TEST: Leef iBridge og iAccess


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nok et eksempel på hvor klønete det er å bruke en Iphone/Ipad utenfor "boksen". Alle android telefoner er det bare å plugge inn usb kabelen og overføre filene til pc eller mac. Eller ta ut minnekort og putte inn i en annen telefon. Det er dessverre ofte uvitenhet som gjør at forbrukere fremdeles kjøper Iphone.....

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Skulle kopiere ut bildene til min søsters Iphone, startet på MAC-en hennes, denne hadde hun selvfølgelig aldri syncroinsert sin telefon med før.

 

holdt på i vel 30 minutter og prøvde å få ut bildene hennes. gav opp (aldri brukt Appe OS før da)

 

Gikk over til Windows, bildene lå tilgjengelig på "min datamaskin" med ein gang, uten noko tull.

kjempe lett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Klønete, javel.... Når jeg tar et bilde med min iphone så kan jeg se det på mac´en øyeblikket etter. Jeg skriver huskelapper på mac´en og like etter er de på iphonen. osv.osv. Er dette klønete?

 

Kommer det automatisk? Jeg fikk inntrykket av det da vi fant en haug med private bilder på Macen til en dame som hun ikke aaaante var der :p

 

Anywho, så lenge man er tilkoblet internett på begge enhetene er det ikke noe problem å få til det samme på Windows :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trenger jeg minnepinne, skaffer jeg en minnepinne. Telefonen min kan få være telefon. Det er ingen godt bevart hemmelighet hvordan de forskjellige enhetene fungerer, ønsker man en alt-i-ett telefon/minnepinne/kaffetrakter hybrid kjøper man ikke iPhone. Har man kjøpt iPhone kan man ikke klage på at den ikke kan være minnepinne eller trakte kaffe.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Trenger jeg minnepinne, skaffer jeg en minnepinne. Telefonen min kan få være telefon. Det er ingen godt bevart hemmelighet hvordan de forskjellige enhetene fungerer, ønsker man en alt-i-ett telefon/minnepinne/kaffetrakter hybrid kjøper man ikke iPhone. Har man kjøpt iPhone kan man ikke klage på at den ikke kan være minnepinne eller trakte kaffe.

"Liker"

Endret av Tømmerås
Lenke til kommentar

Skulle kopiere ut bildene til min søsters Iphone, startet på MAC-en hennes, denne hadde hun selvfølgelig aldri syncroinsert sin telefon med før.

 

holdt på i vel 30 minutter og prøvde å få ut bildene hennes. gav opp (aldri brukt Appe OS før da)

 

Gikk over til Windows, bildene lå tilgjengelig på "min datamaskin" med ein gang, uten noko tull.

kjempe lett.

 

Nå overkompliserer du, plugg ifonen til maccen og åpne med itunes eller bildeprogrammet. I grunn samme jeg gjør for å hente ut musikkfilene også.

Lenke til kommentar

Nok et eksempel på hvor klønete det er å bruke en Iphone/Ipad utenfor "boksen". Alle android telefoner er det bare å plugge inn usb kabelen og overføre filene til pc eller mac. Eller ta ut minnekort og putte inn i en annen telefon. Det er dessverre ofte uvitenhet som gjør at forbrukere fremdeles kjøper Iphone.....

 

Er ganske mange år siden jeg har plugget iphonen i en windowsmaskin, men det var da visse bare å smekke inn kabelen og åpne explorer for musikk- og bildefiler. Er det ikke mulig lenger ? Android har jeg aldri forsøkt, selv om de prøver å tvinge meg til å dele det ut til mine ansatte.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...