Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Rumpehår


Leo21

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brodern fortalte at en han var kompis med barberte seg inni rompa som en spøk eller noe i den duren, han kunne ikke slutte fordi det klødde så for jævlig når det begynte å gro ut og det ble faktisk sår inni der hvis han ventet for lenge.

 

Så jeg vil anbefale deg å gjøre det! Neida, sånn seriøst så ser jeg ingen grunn til det hvis du ikke er homo eller at noen leker med tuten din jevnlig, men forvent deg å måtte fortsette eller ta en uke eller to sykemelding hvis du skal gro ut hår igjen :)

 

Edit; Dette var inni rompa hvis det ikke var åpenbart nok :p Jeg skrev jo det i den øverste setningen, derp.

Endret av Belphegor
Lenke til kommentar

Brodern fortalte at en han var kompis med barberte seg inni rompa som en spøk eller noe i den duren, han kunne ikke slutte fordi det klødde så for jævlig når det begynte å gro ut og det ble faktisk sår inni der hvis han ventet for lenge.

 

Så jeg vil anbefale deg å gjøre det! Neida, sånn seriøst så ser jeg ingen grunn til det hvis du ikke er homo eller at noen leker med tuten din jevnlig, men forvent deg å måtte fortsette eller ta en uke eller to sykemelding hvis du skal gro ut hår igjen :)

 

Edit; Dette var inni rompa hvis det ikke var åpenbart nok :p Jeg skrev jo det i den øverste setningen, derp.

Shaver du?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

 

Brodern fortalte at en han var kompis med barberte seg inni rompa som en spøk eller noe i den duren, han kunne ikke slutte fordi det klødde så for jævlig når det begynte å gro ut og det ble faktisk sår inni der hvis han ventet for lenge.

 

Så jeg vil anbefale deg å gjøre det! Neida, sånn seriøst så ser jeg ingen grunn til det hvis du ikke er homo eller at noen leker med tuten din jevnlig, men forvent deg å måtte fortsette eller ta en uke eller to sykemelding hvis du skal gro ut hår igjen :)

 

Edit; Dette var inni rompa hvis det ikke var åpenbart nok :p Jeg skrev jo det i den øverste setningen, derp.

Shaver du?

 

Leo21, du må begynne å lese det folk skriver! "Brodern fortalte at en han var kompis med " 

 

Og nei, før du spør, JEG SHAVER IKKE ROMPA. Skal dette bli den solariumstråden din?

Endret av Slettet+130498
Lenke til kommentar

Fordi har en følelse på at det er for mye hår der nede. Har dere også hatt det?

 

Så burde vel ta hintet og shave det?

 

Jeg forstår ikke hva du mener. Jeg personlig har ikke en følelse av at det er mye hår på, rundt og inni rompa, jeg vet det. Har jo sett meg i et speil noen ganger og revet ut svarte krøller når jeg har tørket stumpen

 

Når du sier "ta hintet" og føler at det er for mye buskas så tenker jeg mer at det er noen andre som gjør at du føler det slik, noen som leker litt rundt det området?

 

Jeg bryr meg absolutt ikke om du er homo eller noe, prøver ikke å gjøre deg forlegen eller erte deg. Hvis det er tilfelle at du er homo så må jeg innrømme at hvis jeg var homo og det ble en del leking så ville jeg ha barbert, både fordi det er mer renslig og fordi det kan være litt ekkelt med for mye buskas :)

Lenke til kommentar

 

 

Fordi har en følelse på at det er for mye hår der nede. Har dere også hatt det?

 

Så burde vel ta hintet og shave det?

Jeg forstår ikke hva du mener. Jeg personlig har ikke en følelse av at det er mye hår på, rundt og inni rompa, jeg vet det. Har jo sett meg i et speil noen ganger og revet ut svarte krøller når jeg har tørket stumpen

 

Når du sier "ta hintet" og føler at det er for mye buskas så tenker jeg mer at det er noen andre som gjør at du føler det slik, noen som leker litt rundt det området?

 

Jeg bryr meg absolutt ikke om du er homo eller noe, prøver ikke å gjøre deg forlegen eller erte deg. Hvis det er tilfelle at du er homo så må jeg innrømme at hvis jeg var homo og det ble en del leking så ville jeg ha barbert, både fordi det er mer renslig og fordi det kan være litt ekkelt med for mye buskas :)

Har dame, så er ikke det. Dropper det

Lenke til kommentar

Er det ikke bare å smøre det inn med hårfjerningskrem og skylle det bort? Da får du i det minste ikke kløende hårtuster. :p Ikke anbefalt å få på slimhinner men... :D

Kan det komme av kløende hørtuster? Det er ikke sånn at jeg må klø der men er plagsomt. Vanskelig å forklare. Som om hårene går inn i rumpa

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...