Gå til innhold

Regissøren bak Warcraft-filmen håper han får lage oppfølgere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke ferdig med første film, og allerede lysten på flere etterfølgere?

 

En som liker å smi mens jernet er varmt virker det som :)

 

Eller melke som det heter, de fleste har gått vekk fra WoW nå, de av oss som kan Warcraft-story forstår at Blizzard bare har ødelagt Warcraft de siste 6-7-8 årene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Ikke ferdig med første film, og allerede lysten på flere etterfølgere?

 

En som liker å smi mens jernet er varmt virker det som :)

Eller melke som det heter, de fleste har gått vekk fra WoW nå, de av oss som kan Warcraft-story forstår at Blizzard bare har ødelagt Warcraft de siste 6-7-8 årene.

 

 

Foretrekker Warcraft 3 historien best. Den fokuserer på alle aspekter av Warcraft historien. Wow holder jo snart på å dø ut. Spillet er rett og slett altfor gammelt. Folk begynner å bli lei og det hjelper lite med expansion.

Endret av Rioter
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Syns Wow ødela mye av det som ble bygd opp med de Warcraft, Warcraft 2 og Warcraft 3. Fordi som bryr seg om lore så klart, noe som er grunnen til at jeg spiller Wow. Det hadde vært bedre om spillet hadde blitt satt 1500 år før Warcraft 3, noe lignende det ESO har gjort med Elder Scrolls lore.

 

Når det kommer til filmen så foregår jo den heldigvis før alt som har med Wow å gjøre, følger Durotan og andre store figurer fra tidligere lore. Pluss Duncan Jones er en meget dyktig regissør og har lagd et par ekstremt gode filmer. Ser ikke noe i veien for at dette blir en film trilogi så lenge de er tro til hva Warcraft handler om.

Lenke til kommentar

Blizzard kommer til å gå under. Blizzard må slutte å leve på gamle titler. De må bli oppfinnsomme snart!

Warcraft holder på å dø ut. Starcraft er ikke like suksesfull lenger. Heroes of the Storm var en dårlig suksess. Kan ikke konkurere med LoL og Dota 2. Dårlig oppfinnelse av Blizzard.

Endret av Rioter
Lenke til kommentar

Blizzard kommer til å gå under. Blizzard må slutte å leve på gamle titler. De må bli oppfinnsomme snart!

Warcraft holder på å dø ut. Starcraft er ikke like suksesfull lenger. Heroes of the Storm var en dårlig suksess. Kan ikke konkurere med LoL og Dota 2. Dårlig oppfinnelse av Blizzard.

En dårlig suksess?

Synes ikke at du trenger å pepre HOTS enda. Har selv spilt Dota2, Hon, LOL og WC3. Min mening er at HOTS bringer noe nytt og spennende til sjangeren, noe anderledes.

Bra spill som kanskje burde blitt utgitt noen år tidligere.

Endret av SpongeFrog
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Blizzard kommer til å gå under. Blizzard må slutte å leve på gamle titler. De må bli oppfinnsomme snart!

Warcraft holder på å dø ut. Starcraft er ikke like suksesfull lenger. Heroes of the Storm var en dårlig suksess. Kan ikke konkurere med LoL og Dota 2. Dårlig oppfinnelse av Blizzard.

En dårlig suksess?

Synes ikke at du trenger å pepre HOTS enda. Har selv spilt Dota2, Hon, LOL og WC3. Min mening er at HOTS bringer noe nytt og spennende til sjangeren, noe anderledes.

Bra spill som kanskje burde blitt utgitt noen år tidligere.

 

 

Det er ikke suksessfullt fordi spillerbasen er veldig liten og de sliter allerede med maphackere. I Starcraft 2 finnes det også maphack problemer. http://www.gosugamers.net/heroesofthestorm/news/31726-blizzard-cracks-down-on-recent-swell-of-maphackers

 

Hjelper lite å banne maphackere når de bare skifter ip og lager nye kontoer. Men dette er ikke noe nytt. Blizzard har slitet med maphackere siden Warcraft 3. Maphackere i Blizzard spill har eksistert siden 2003 og Blizzard har lært ingenting for å bekjempe maphackers. Jeg husker godt at Starcraft 2 i starten hadde over 900000 aktive spillere hver dag. Når maphacken kom er aktivere spillere på Europa server mellom 20000 - 30000 hver dag.  Nå har jeg ikke spilt siden 2012, men det er mulig SC2 spillerbase er mindre i 2015.

Endret av Rioter
Lenke til kommentar

Blizzard kommer til å gå under. Blizzard må slutte å leve på gamle titler. De må bli oppfinnsomme snart!

Warcraft holder på å dø ut. Starcraft er ikke like suksesfull lenger. Heroes of the Storm var en dårlig suksess. Kan ikke konkurere med LoL og Dota 2. Dårlig oppfinnelse av Blizzard.

 

De kommer aldri til å gå under så lenge de har et MMO.

MMO i seg selv er laget for å holde folk i spillet, og betale.

Alle casual spill med gated content(some feks LoL, HS eller WoW) er bare et psykologisk eksperiment hvor du får en enkel oppgave å gjøre, når du fullfører så utløser hjernen dopaminer som trigger glede som gjør at folk fortsetter å spille.

Det er enkelt å lage multimillion-spill nå til dags, når ingen skjønner at de blir lurt..

Lenke til kommentar

 

Blizzard kommer til å gå under. Blizzard må slutte å leve på gamle titler. De må bli oppfinnsomme snart!

Warcraft holder på å dø ut. Starcraft er ikke like suksesfull lenger. Heroes of the Storm var en dårlig suksess. Kan ikke konkurere med LoL og Dota 2. Dårlig oppfinnelse av Blizzard.

De kommer aldri til å gå under så lenge de har et MMO.

MMO i seg selv er laget for å holde folk i spillet, og betale.

Alle casual spill med gated content(some feks LoL, HS eller WoW) er bare et psykologisk eksperiment hvor du får en enkel oppgave å gjøre, når du fullfører så utløser hjernen dopaminer som trigger glede som gjør at folk fortsetter å spille.

Det er enkelt å lage multimillion-spill nå til dags, når ingen skjønner at de blir lurt..

 

 

Som å betale for maks level i WoW! Meningsløst blir det jo siden hele poenget med spillet er jo å gå opp i level.

Fra 10 - 7,1 millioner på tre måneder. Det er ganske mye! De som spilte WoW på ungdomskolen vokser jo opp og de vil jo slutte med å spille spillet etterhvert. Ingenting varer evig og unge mennesker vil selvfølgelig vokse opp og bli lei av å spille det samme spillet hele tiden.

 

http://www.ign.com/articles/2015/05/07/world-of-warcraft-suffers-biggest-quarterly-subscriber-drop-ever

Endret av Rioter
Lenke til kommentar

 

 

 

Blizzard kommer til å gå under. Blizzard må slutte å leve på gamle titler. De må bli oppfinnsomme snart!

Warcraft holder på å dø ut. Starcraft er ikke like suksesfull lenger. Heroes of the Storm var en dårlig suksess. Kan ikke konkurere med LoL og Dota 2. Dårlig oppfinnelse av Blizzard.

De kommer aldri til å gå under så lenge de har et MMO.

MMO i seg selv er laget for å holde folk i spillet, og betale.

Alle casual spill med gated content(some feks LoL, HS eller WoW) er bare et psykologisk eksperiment hvor du får en enkel oppgave å gjøre, når du fullfører så utløser hjernen dopaminer som trigger glede som gjør at folk fortsetter å spille.

Det er enkelt å lage multimillion-spill nå til dags, når ingen skjønner at de blir lurt..

 

 

Som å betale for maks level i WoW! Meningsløst blir det jo siden hele poenget med spillet er jo å gå opp i level.

Fra 10 - 7,1 millioner på tre måneder. Det er ganske mye! De som spilte WoW på ungdomskolen vokser jo opp og de vil jo slutte med å spille spillet etterhvert. Ingenting varer evig og unge mennesker vil selvfølgelig vokse opp og bli lei av å spille det samme spillet hele tiden.

 

http://www.ign.com/articles/2015/05/07/world-of-warcraft-suffers-biggest-quarterly-subscriber-drop-ever

Det er da overhodet ikke meningsløst å betale for max lvl i wow. Jeg kan ikke fordra å levle, det er helt vanvittig kjedelig, det eneste jeg syns er gøy med wow er arena og battleground på maks lvl. Jeg gidder allikevel ikke å kjøpe 90 boost fordi det er vanvittig dyrt. Og jeg er enig i at det er teit å tilby folk å kjøpe 90 boost i et spill som i så stor grad handler om lore og leveling, men det betyr ikke at det er meningsløst.

 

Når det er sagt så må jeg si at jeg gleder meg som en unge på julaften til å se Warcraft filmen! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...