Gå til innhold

Nå tvitrer Barack Obama for egen regning


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det dere skriver er jo helt feil. @BarackObama er drevet av en organisasjon som drev valgkampen hans (Organizing for Action). Han har tidvis skrevet tweets her selv, signert "-bo". @Whitehouse er drevet av staben ved det hvite hus, @POTUS følger embetet, og er hans "personlige" konto, men det er fortsatt ikke han personlig som skriver der, men medie/PR-folk som jobber for ham. Også her blir hans personlige tweets signert "-bo" (som det står i twitter-bioen).

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar

Det dere skriver er jo helt feil. @BarackObama er drevet av en organisasjon som drev valgkampen hans (Organizing for Action). Han har tidvis skrevet tweets her selv, signert "-bo". @Whitehouse er drevet av staben ved det hvite hus, @POTUS følger embetet, og er hans "personlige" konto, men det er fortsatt ikke han personlig som skriver der, men medie/PR-folk som jobber for ham. Også her blir hans personlige tweets signert "-bo" (som det står i twitter-bioen).

 

Feil. @POTUS er hans personlige konto og vil ikke signeres "-bo", da tweets i hovedsak skal være skrevet av Presidenten selv. Det står ingenting i bioen til @POTUS at tweets skal signeres "-bo", slik du påstår. Når han er ferdig vil jeg anta at han kan overta @BarckObama fra OfA hvis han er interessert.

 

I tillegg er det kjent at @BarackObama og @Whitehouse er linket sammen og WH-staff har tilgang også på den førstnevnte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hmm, jeg var helt sikker på at det sto "personal tweets are signed -bo" også på @potus i går kveld da han først twitret, men jeg ser jo nå at det ikke stemmer. Uansett var den første formuleringen i artikkelen feil, hvilket jo bekreftes av at tek.no nå har endret det.

 

Jepp, vi endret det første du bemerket - takk for tips! :-)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...