Gå til innhold

– Tilfeldighetene i Hearthstone har blitt en del av utfordringen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er så gøy med magic etterligninger?

 

Kan du konkretisere? Tenker du på hva som er så gøy med kortspill av denne typen generelt? Eller tenker du hva som er poenget med andre kortspill en magic? Og gøy som kortspill, eller gøy som dataspill?

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

 

Hva er så gøy med magic etterligninger?

 

Kan du konkretisere? Tenker du på hva som er så gøy med kortspill av denne typen generelt? Eller tenker du hva som er poenget med andre kortspill en magic? Og gøy som kortspill, eller gøy som dataspill?

 

AtW

 

 

Neida sikkert gøy for de som liker kortspill er ikke det. Hva er det som er gøy med slike spill? Trodde folk var lei etter magic og pokemon.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Hva er så gøy med magic etterligninger?

Kan du konkretisere? Tenker du på hva som er så gøy med kortspill av denne typen generelt? Eller tenker du hva som er poenget med andre kortspill en magic? Og gøy som kortspill, eller gøy som dataspill?

 

AtW

Neida sikkert gøy for de som liker kortspill er ikke det. Hva er det som er gøy med slike spill? Trodde folk var lei etter magic og pokemon.

Hva med Yo-Sh-Go, My Little Pony, Duel Masters +++.

 

Alle Samlekortspill må stå for egne meritter føler jeg. Langt ifra alle lykkes, dog Magic er større enn noen gang. og Heartstone gjør det veldig bra!

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Hva er så gøy med magic etterligninger?

Kan du konkretisere? Tenker du på hva som er så gøy med kortspill av denne typen generelt? Eller tenker du hva som er poenget med andre kortspill en magic? Og gøy som kortspill, eller gøy som dataspill?

 

AtW

Neida sikkert gøy for de som liker kortspill er ikke det. Hva er det som er gøy med slike spill? Trodde folk var lei etter magic og pokemon.

I sense a troll in search of anger (med stemmen til Adria fra Diablo).

Lenke til kommentar

 

 

Hva er så gøy med magic etterligninger?

 

Kan du konkretisere? Tenker du på hva som er så gøy med kortspill av denne typen generelt? Eller tenker du hva som er poenget med andre kortspill en magic? Og gøy som kortspill, eller gøy som dataspill?

 

AtW

 

 

Neida sikkert gøy for de som liker kortspill er ikke det. Hva er det som er gøy med slike spill? Trodde folk var lei etter magic og pokemon.

 

 

Noen er vel sikkert det, personlig spilte jeg magic i noen år for snart 20 år siden, med et stort mellomrom før jeg igjen har spilt hearthstone, jeg har ikke blitt lei, fordi jeg ikke har spilt slike spill spesielt mye, andre har sikkert spilt de mye og blitt lei.

 

AtW

Lenke til kommentar

Trodde folk var lei etter magic og pokemon.

 

Er ikke alle som har spilt Magic og Pokemon. Og selv om de har det så betyr det ikke at de er lei kortspill.

 

'Hva er det som er gøy med slike spill'

 

Du viser jo her at du ikke er en fan av slike kortspill i det hele tatt. Og smaken til folk kommer alltid til å være forskjellig.

 

I tillegg har Heathstone den desidert beste klienten å spille i på PC/iPad/Android etc.

Magic Online og de nye Planeswalker-versjonene til Wizards, samt 'Pokemon Online TCG' kan ikke måle seg.

 

Publikumet for online kortspill er også ganske mye større enn publikumet for offline kortspill, da det er mye lettere og det er mange som ikke er lystne på å dra ut for å spille. Lettere å finne motstandere, bygge decks... ++

 

I tillegg er Hearthstone litt lettere å lære seg enn ihvertfall Magic. Drar dermed flere folk. Synes de to spillene er veldig forskjellige.

Lenke til kommentar

Unik erfaring?
Om du spiller amatør-turineringer som feks ESLs ukentlige "Go4Heartstone" så får du samme erfaring bare på et høyere nivå da utenlandske spillere også kan melde seg på.
Hva er så unikt med en norsk HS-turnering? At det er i Norge?

 

Heldigvis er ikke den competitive moden helt pay-2-win da, slik som andre spill, det er i hvert fall awesome, skulle vært mindre casual da.

 

Holder meg til MtG fortsatt, spesielt nå som det er på steam, bnet er tull :p

Endret av Puro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...