Gå til innhold

Lider du av telefonseparasjonsangst?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gikk til anskaffelse av min første smarttelefon nå i høst. Med unntak av Ruter Billett, Ruter Reise, og bedre håndtering av svar/sending av meldinger, så er på mange måter den billigste Nokiaen fra Clas Ohlson å foretrekke! Over en uke uten lading, samt lettere å fokusere på det jeg skal gjøre.

Lenke til kommentar

Gikk til anskaffelse av min første smarttelefon nå i høst. Med unntak av Ruter Billett, Ruter Reise, og bedre håndtering av svar/sending av meldinger, så er på mange måter den billigste Nokiaen fra Clas Ohlson å foretrekke! Over en uke uten lading, samt lettere å fokusere på det jeg skal gjøre.

Ja, det er veldig kjekt! :-)

Men det kan også være veldig slitsomt med all den tilgjengeligheten.

 

Jeg jobber som IT-konsulent og tar meg gledelig fri fra alle disse "smarte" tingene når jeg er i svarteste granskauen og nyter stillhet og fuglekvitter :-)

Lenke til kommentar

Nei, egentlig ikke. Har gått lei av hele smarttelefon hypen.

 

Vurderer å kjøpe meg en god gammel mobil, med ett par dagers batteritid.

 

Bare kjøp en Samsung og ha på ultra strømsparing og mobilen varer evigheter, Du vil selvfølgelig miste det meste av funksjoner og det meste vil være i mørke farger (ekstremt energieffektivt på OLED). TRor Samsung tlf med ultra strømsparing har bedre batteritid enn de fleste "god gammel telefon" telefonene har.

 

Eneste grunnen til at mobiler ikke varer lenger enn 1-2 dager, er fordi folk gjør andre ting på dem. Hvis du faktisk ikke gjør annet enn å ringe og sende melding vil en vanlig telefon lett vare en uke uten strømsparing.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...