Gå til innhold

GUIDE: iOS-tastatur


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min erfaring er at SwiftKey er veldig ustabil på iOS. Ofte dukker ikke tastaturet opp og appen du er i må killes og startes på nytt for å få tastaturet til å fungere igjen. Litt uklart for meg om dette er SwiftKey eller Apple sin feil, men SwiftKey er uansett så uendelig mye bedre enn standardtastaturet til Apple at jeg kan leve med dette knotet, men jeg håper virkelig det er noe SwiftKey kan fikse i en oppdatering.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hei

Artikkelen nevner ikke NiNType for iOS 8 http://jormy.com/nintype/ som uten tvil er beste tastatur med rikest funksjonalitet.

 

Tar litt tid å lære seg all funksjonaliteten men skulle gjerne hatt tilsvarende på min laptop.

 

Hei, Ole12345!

 

NiNType gikk oss visst hus forbi denne gangen. Jeg har imidlertid lastet det ned nå for å teste litt, og foreløpig er jeg ganske lamslått av alle mulighetene dette tastaturet byr på. Jeg skal teste det litt grundigere i dagene som kommer, og vil trolig oppdatere denne saken eller skrive en separat sak. :)

 

Takk for tips! Dette kan fort bli mitt nye favoritt-tastatur!

 

- Niklas

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 6 måneder senere...

Syntes det går alt for tregt å bytte mellom tastaturene og ingen av de jeg har prøvd sålangt støtter bruk i alle apper slik at man kan slå av apples eget tastatur. F.eks. kan man ikke bruke tredjeparts tastaturer på lockscreen.

Det har nok med sikkerhet å gjøre. Apple gir rett og slett ikke tilgang. Dette gjelder også passord-felt. Apples tastatur brukes i disse tilfellene, selv om du har skrudd det av.

 

 

Artikkelforfatteren sier han savner emoticons i SwiftKey. Det er nå på plass :) 

Endret av waldo
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...