Gå til innhold

TEST: Plantronics BackBeat PRO


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor står "Mye bass" på plussiden når dere selv opplever at det går på bekostning av lydkvaliteten? En anmeldelse er subjektiv og bør gjenspeile deres egen opplevelse... "God lydkvalitet" bør kanskje ikke stå under pluss når man opplever det slik?

 

Jeg er en av de som hater "ekstra bass", som vanligvis bare betyr "overdreven gjengivelse av lave frekvenser", kanskje til og med gjengivelse av frekvenser som i utgangspunktet ikke er der. Gode hodetelefoner skal gjengi den lyden de får servert, ikke legge til bass som ikke er der... Så kan man heller bruke en equalizer i avspillingsenheten for å justere hvis man har "sære preferanser"

 

/rant :)

Lenke til kommentar

 

Hvordan er støykanselleringen i forhold til Beats Studio?

Dere skriver at BackBeat PRO ikke er like gode som Bose QC, men er de bedre enn Beats Studio? Midt i mellom?

 

Beats studio er et møkka headsett. Står nok ikke i artikkelen da de kan bare kastes

Var virkelig ikke et sånt svar jeg så etter.. Var mer ute etter et saklig svar fra en som har prøvd/testet både Beats Studio og BackBeat PRO :)

Lenke til kommentar

Hvorfor står "Mye bass" på plussiden når dere selv opplever at det går på bekostning av lydkvaliteten? En anmeldelse er subjektiv og bør gjenspeile deres egen opplevelse... "God lydkvalitet" bør kanskje ikke stå under pluss når man opplever det slik?

 

Jeg er en av de som hater "ekstra bass", som vanligvis bare betyr "overdreven gjengivelse av lave frekvenser", kanskje til og med gjengivelse av frekvenser som i utgangspunktet ikke er der. Gode hodetelefoner skal gjengi den lyden de får servert, ikke legge til bass som ikke er der... Så kan man heller bruke en equalizer i avspillingsenheten for å justere hvis man har "sære preferanser"

 

/rant :)

 

Skjønner ikke helt det jeg heller, det som vanligvis oppfattes som "mye bass" når det skrives på denne måten er en hump i frekvensresponsen på øvre bass/nedre mellomtone, det er ikke positivt. Det eneste som er positivt mtp på "mye bass" er at man kan spille ned i dypere bassområde, og det høres ikke ut som det er tilfellet her.

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...