Gå til innhold

Samsung: Nå har vi trukket oss helt ut


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, vet ikke hva jeg skal si eller føle? De hadde jo flere serier som var ganske så fine maskiner, spesielt 7-serien (Chronos eller hva kallenavnet var) gav deg veldig fine og balanserte maskiner, med ganske så fint design og det hele til en ok pris.

 

Samsung 9-serie var jeg aldri noen fan av, flott byggemateriale med veldig stiv pris og både styreflate og tastatur syntes jeg var under pari. Her ville MacBook Air og Asus Zenbook stortsett alltid være rimeligere og bedre på mer eller mindre alle områder spør du meg.

 

De begynte jo også med disse SAmsung 9-serie Lite med 1,0GHz AMD prosessorer til helt absurde priser.. Sandisk SSD på det meste av 9-serie osv..

Lenke til kommentar

Litt prematur avgjørelse nå som folk ser seg råd til å prioritere bærbare PC'er igjen.

 

Det er en gjennomgangsmelodi at "alle" (og jeg ser det samme i min omgangskrets) har prioritert å kjøpe nettbrett de siste årene, og har derfor utsatt å oppgradere PC'ene sine. PC'ene vil nok fortsette en oppgang (på grunn av veldig mange utsatte kjøp som aktiveres nå) før salg av nettbrett og PC'er stabiliserer seg igjen i årene fremover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...