Gå til innhold

Foto

Microsofts kaffetraktere og fargesprakende spill-OS (Ekstra)

8 svar i denne tråden

#1 Smedsrud

Smedsrud

Journalist, Tek.no

• Medlemmer
  • 1 622 innlegg
  •   21. mai 2013

Skrevet 6. mai 2014 - 18:01

ingressmal.300x169.jpg

Noen av gigantens oppfinnelser er vi glade for at er gravlagt.

Microsofts kaffetraktere og fargesprakende spill-OS (Ekstra)
  • 0

#2 ATWindsor

ATWindsor

Bruker

• Medlemmer
  • 68 909 innlegg
  •   17. april 2002

Skrevet 7. mai 2014 - 08:30

Ja, det er rart hvordan ett firma med mye ressurser og mange dyktige folk klarer å lage helt elendige produkter.

AtW

• 0
"It is not so much that I have confidence in scientists being right, but that I have so much in nonscientists being wrong"
-Isaac Asimov

#3 ilpostino

ilpostino

Moderator

• Moderatorer
  • 18 500 innlegg
  •   5. mars 2001

Skrevet 7. mai 2014 - 08:48

Med smarte klokker og nettbrett kan man ikke si noe annet enn av Microsoft prøvde. Nettbrett slo som kjent ann da Apple gjorde det enkelt å bruke nettbrett flere år senere og smarte klokker er i startgropen for å ta av. De hadde produktene men klarte ikke skape etterspørselen/behovet i markedet som er der i dag.
  • 2

// Hjemmesiden min // Min reiseside // Meg på Spotify // Meg på Instagram // Kjøpe movie props? //

You will just never know what someone is dealing with behind closed doors. No matter how happy someone looks, how loud their laugh is, how big their smile is, there can still be a level of hurt that is indescribable. So be kind. Even when others are not, choose to be kind.

#4 Lock-Aze

Lock-Aze

Bruker

• Medlemmer
  • 3 994 innlegg
  •   3. august 2004

Skrevet 7. mai 2014 - 18:02

Med smarte klokker og nettbrett kan man ikke si noe annet enn av Microsoft prøvde. Nettbrett slo som kjent ann da Apple gjorde det enkelt å bruke nettbrett flere år senere og smarte klokker er i startgropen for å ta av. De hadde produktene men klarte ikke skape etterspørselen/behovet i markedet som er der i dag.

Tror faktisk det har en del å si at man nå kan lage disse "dingsene" både, små, lekre og med nok "ekstra gadgets" til at de kan være tiltalende for de litt større massene. De første forsøkene var jo mer eller mindre å forsøke å få en PC til å passe på ett nettbrett med trykkskjerm, ikke var det brukervennlig og ikke var det lekkert. (Det pluss at de kostet rimelig mye) teknologien går jo fremover, så er artig å se hva som har vært og at mye av det som kommer i dag egentlig har vært prøvd på tidligere, men teknologien har ikke nødvendigvis vært der...

• 0

#5 ATWindsor

ATWindsor

Bruker

• Medlemmer
  • 68 909 innlegg
  •   17. april 2002

Skrevet 7. mai 2014 - 18:30

Har ikke bare med å "skape etterspørsel" som sådan, men at ideene ikke er det viktigste, det er gjennomføringen teknisk.

AtW

• 1
"It is not so much that I have confidence in scientists being right, but that I have so much in nonscientists being wrong"
-Isaac Asimov

#6 ilpostino

ilpostino

Moderator

• Moderatorer
  • 18 500 innlegg
  •   5. mars 2001

Skrevet 7. mai 2014 - 18:52

Har ikke bare med å "skape etterspørsel" som sådan, men at ideene ikke er det viktigste, det er gjennomføringen teknisk.

Sant nok. 

• 0

// Hjemmesiden min // Min reiseside // Meg på Spotify // Meg på Instagram // Kjøpe movie props? //

You will just never know what someone is dealing with behind closed doors. No matter how happy someone looks, how loud their laugh is, how big their smile is, there can still be a level of hurt that is indescribable. So be kind. Even when others are not, choose to be kind.

#7 SkogensLurv

SkogensLurv

Bruker

• Medlemmer
  • 67 innlegg
  •   14. august 2013

Skrevet 8. mai 2014 - 08:30

Aah, Zune. Beste mp3 spilleren jeg noen gang har hatt.
  • 0

#8 bolt

bolt

Bruker

• Medlemmer
  • 1 147 innlegg
  •   11. mai 2003

Skrevet 4. juni 2014 - 06:29

Trenger en Apple-versjon. Newton anyone? Color Classic? System 9?
  • 0

#9 Datasmurf

Datasmurf

Bruker

• Medlemmer
  • 12 498 innlegg
  •   17. juli 2004

Skrevet 15. august 2014 - 14:18

Jeg savner BOB. </3

Og ingenting galt med Zune. Bruker fortsatt min daglig, med MP3-er fra egen samling. Sannsynligvis min favoritt MP3-spiller etter Creative NOMAD Digital Jukebox 6 GB.
  • 0

0 bruker(e) leser denne tråden

0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere