Gå til innhold

– Bli som Google og Facebook – eller bli borte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

– Telebransjen bør lære av musikkbransjen; en kan bare kontrollere kundene for en kort periode, sier Leonhard og skisserer en fremtid der konkurranse og regulering vil gjøre det umulig å være en ren infrastrukturoperatør.

Mener fyren at det vil bli umulig å tjene penger på etablering/drift av infrastruktur ?

Håper han tar feil, sammenblanding av infrastruktur og tjenester er dårlig for kundene.

Jeg har problemer med å forstå hva han egentlig mener i praksis, men er enig i at infrastuktur og tjenesteinnhold bør separeres. Det må gå an å leve av begge deler slik at samme selskap ikke kan la den ene biten danne grunnlaget for den andre.
Lenke til kommentar

FB har jo fucka opp så du må ha en egen messenger app for å skrive meldinger, det funker ikke lenger i den vanlige FB appen på smartphones.

Hvilken idiot hos FB mente det var en genial ide?

Han blei sikkert månedens ansatt når han burde blitt månedens fucktard.

 

Så sug pikk, Suckerberg, you failed at life, fucktard.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

FB har jo fucka opp så du må ha en egen messenger app for å skrive meldinger, det funker ikke lenger i den vanlige FB appen på smartphones.

Hvilken idiot hos FB mente det var en genial ide?

Han blei sikkert månedens ansatt når han burde blitt månedens fucktard.

 

Så sug pikk, Suckerberg, you failed at life, fucktard.

 

Synes en dedikert messenger-app er veldig greit, slipper å ha oppe Facebook (som til tider sluker strøm), og slipper at den skal laste inn hele nyhetsstrømmen hver gang jeg får en liten melding, som er veldig greit når jeg har dårlig dekning ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...