Gå til innhold

Over og ut for vampyr-MMO


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var veldig trist å lese.. Hadde gledet meg til dette spillet.

 

Skriveleif: Det står World of Warkness et eller annet sted i teksten dere har skrevet =)

 

Er mer enn én skriveleif i den teksten som er skrevet der! ;) de må gi seg med det der nynorsk tullballet!

 

men back to topic: Like greit egentlig, tror visjonen var bra, men var nok ikke riktig studio for å få ut World of Darkness i spillformat. Bedre om de selger lisensen og får et større studio til å prøve å realisere World of Darkness spør du meg. Litt for stor verden og komplisert verden, med mange die hard fans for lille CCP å klare og oppfylle drømmene til.

Lenke til kommentar

Ikke noen stor overraskelse egentlig; har egentlig ligget i kortene siste 4-5 årene. CCP har ekstremt dårlig evne til å levere innhold i forhold til innsatsen de legger ned (Dust ble utviklet eksternt). De brukte MASSE tid og ressurser på å utvikle gående avatar og ETT rom (null spillbart innhold). Jeg hadde aldri noe tro på at CCP skulle greie å utvikle et MMO av denne franchisen.

Endret av Jalladoode
Lenke til kommentar

Kanskje like greit. De får jo en stor utfordrer til EvE snart så kanskje de skal bruke tid og energi på EvE: Valkyrie.

Du mener Star Citizen? Eve Online er så ekstremt nisje at det ikke blir noen direkte utfordrer. Mulig befolkningen blir litt lavere en stund etter lansering, men folk kommer alltid tilbake til EVE.

Lenke til kommentar

Skulle vel heller brukt ressursene på å lage en oppfølger til Bloodlines.

 

Indieutviklere tjener greit med penger på å lage underholdende "enkle" spill. Store studio kaster bort 100x utviklingskostnader på spill som ikke engang blir ferdigprodusert.

 

Etter 3 forsøk så gikk det til slutt opp for Funcom. Lurer på hvor lang tid det tar for resten av gjengen å forstå det samme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...