Gå til innhold

Mener One Call lurer kundene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Telenor mener One Call er direkte skadelig for innovasjonen i markedet ved å hevde at 4G er like bra som 3G, og støtter dermed Chess"

Eeh, ja 4G bør jo være MINST like bra som 3G... ;)

Man at Chess, med de utrolig tåpelige reklamene sine, får holde på i ro og fred er jo helt utrolig.

Får jo inntrykk av at de har funnet opp 4G og også de eneste som har det...

Lenke til kommentar

Litt som når de sier "telefonen blir ikke raskere enn abonnementet", wtf?

Min tlf er da like rask uansett om det er telenor eller chess på den og passe interessant at chess påstår de har så ekstremt mye bedre dekning enn alle andre også, er kanskje flere her som burde vært beskyldt for villedende reklame eller feilinformasjon.

Lenke til kommentar

Litt som når de sier "telefonen blir ikke raskere enn abonnementet", wtf?

Min tlf er da like rask uansett om det er telenor eller chess på den og passe interessant at chess påstår de har så ekstremt mye bedre dekning enn alle andre også, er kanskje flere her som burde vært beskyldt for villedende reklame eller feilinformasjon.

 

Du kan ha mobil med 5G, men når Telenor struper hastigheten på 4G på de lavere abonnementene, så får du som de sier, "telefonen blir ikke raskere enn abonnementet".
Lenke til kommentar

Litt som når de sier "telefonen blir ikke raskere enn abonnementet", wtf?

Min tlf er da like rask uansett om det er telenor eller chess på den og passe interessant at chess påstår de har så ekstremt mye bedre dekning enn alle andre også, er kanskje flere her som burde vært beskyldt for villedende reklame eller feilinformasjon.

 

de fleste telefoner med 4g har jo dårligere dekning etc enn de litt eldre telefonene... jeg har langt ifra like god dekning rundt om nå som før... s4 / a5s. selv innenfor oslo er det steder jeg kan mangle dekning nå

Lenke til kommentar

det er en sannhet med to sider.

 

noen 4G telefoner har en HSDPA chip som kun klarer 5-7 Mbit på 3G men den kan klare 10Mbit på 4G (10Mbit som da er grensen telenor har satt på ditt abonnement), også sendere har forskjellige 3G type som avgjør hastigheten.

min nexus 5 klarer 29Mbit på 3G da denne har 41Mbit HSDPA chip og er tilkoblet en sender som har den nyeste 3G typen, og har et abonnement som har en grense på 40Mbit, men når den er tilkoblet en gammel 3G sender i grisgrente strøk ligger den på rundt 3-5 Mbit

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...