Gå til innhold

Sett sammen din egen drømmemobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og hvor mange år må en vente på en standard på slike komponenter? Det er først når det skjer at det blir skikkelig moro.

 

Jeg tipper Google/Motorola vil prøve å starte en standard, om det blir en suksess, 2016 kanskje?

---------------

Kommer definitivt til å investere i en slik en (eller liknende) om ett av alternativene er en robust ramme med forholdsvis liten skjerm.

Jeg har en Nexus 5 som jeg elsker, men til fjellturer (turer generelt) og når jeg trener osv vil jeg gjerne ha en telefon jeg ikke trenger å bekymre meg for. Bruker den gamle Samsung Galaxy S'en nå og den er fin, men begynner å synge på siste vers (KitKat 4.4 CyanogenMod som OS fungerer flott, men maskinvaren har tatt en enorm mengede støt, fall, og, ja i det hele tatt)

Lenke til kommentar

Sånne mobiler er dårlig butikk for produsenten, folk kjøper jo ikke nye, bare bytter ut deler.

 

Og når f.eks. minne koster X antall kroner for mye og de andre delene i telefonen trenger en del av det for å gjøre det du ønsker. Jeg ser for meg at man må bytte ut flere enn en komponent når man først tror at man er lur å skal gjøre telefonen raskere, med en slik modulbasert løsning.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...