Gå til innhold

Diablo III-utvidelsen får slippdato


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lvl 53? Da har du jo ikke gjort noe enda.

 

Alt er relativt? Om målet er å spille gjennom spillet 1-2 ganger så legge det vekk (som er målet for den store majoriteten av spillere), så er level 53 en ganske normal plass å gå lei. Personer som bruker 100vis om ikke 1000vis av timer og fullfører på høyeste vanskelighetsgrad, er ikke normalen akkurat..

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Da er ikke Diablo spillet for deg hvis det er tilfelle. just sayin.

 

På hvilken måte? Var definitivt et av favoritt spillene mine i 2012 og 2013, og et av dem jeg brukte mest tid på. Diablo er for meg ingenting mer en et spill man spiller gjennom en eller to ganger så er man ferdig til dem kommer med mer historie å fortelle.

 

Tror vi ser på spillet på forskjellige måter. Tror nok du er mere interessert i level grinding og optimalisering, mens jeg stort sett er interessert i story og gameplay.

 

Nesten som du tror alle andre måter en den du spiller på er subpar?

Endret av Galen Absalom
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da er ikke Diablo spillet for deg hvis det er tilfelle. just sayin.

 

Utrolig korttenkt kommentar.

Så fordi du "kaster" bort livet ditt på utallige timer grinding av de samme omgivelsene om igjen og om igjen istedenfor å lære deg noe nyttig som å spille ett instrument, lære deg spansk eller redde regnskogen, så er det ikke ett spill for andre som bare vil oppleve historien, prøve en karakter eller to og har mer produktive ting å gjøre enn å glane på en skjerm 8 timer om dagen?

 

Har kost meg masse med Diablo 3, selv om historien var møkk, elendig itemization, ett horriblet aukjsonshus og manglende sjarm. Grunnen til at jeg hadde det gøy opp til Hard var fordi jeg spilte med kompiser på Skype.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

På hvilken måte? Var definitivt et av favoritt spillene mine i 2012 og 2013, og et av dem jeg brukte mest tid på. Diablo er for meg ingenting mer en et spill man spiller gjennom en eller to ganger så er man ferdig til dem kommer med mer historie å fortelle.

 

Tror vi ser på spillet på forskjellige måter. Tror nok du er mere interessert i level grinding og optimalisering, mens jeg stort sett er interessert i story og gameplay.

 

Nesten som du tror alle andre måter en den du spiller på er subpar?

Ikke på noen måte, men Diablo er faktisk et spill som vektlegger grinding og slikt og det er faktisk det som er meningen med spillet fra utvikler sin side. Storyen er jo selvsagt bra den også, men meningen med spillet er å få bedre og bedre utstyr. Det er ikke lagd for å spilles gjennom på Normal og Nigthmare også legges vekk til det kommer en eventuell utvidelse.

 

Dere trenger ikke å ta sånn på vei bare fordi noen påpeker det åpenbare.

Lenke til kommentar

Ikke på noen måte, men Diablo er faktisk et spill som vektlegger grinding og slikt og det er faktisk det som er meningen med spillet fra utvikler sin side. Storyen er jo selvsagt bra den også, men meningen med spillet er å få bedre og bedre utstyr. Det er ikke lagd for å spilles gjennom på Normal og Nigthmare også legges vekk til det kommer en eventuell utvidelse.

 

Dere trenger ikke å ta sånn på vei bare fordi noen påpeker det åpenbare.

 

Det er kansje åpenbart for deg, med din tilnærming til spillet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At de også? PC har ikke fått en expansion ennå heller, og kom ut vesentlig før konsollversjonen....

er bare ps4 av konsollene som får Diablo® III: Ultimate Evil Edition som inneholder spillet og tileggspakken, men tipper den ikke kommer før tidligst 3dje kvartal 2014

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Min kommentar fløy åpenbart langt over Hansoen.

 

Jeg har rundet historien 2 ganger og er på 3. gjennomkjøring. Da har jeg pr def allerede gjort alt mer enn to ganger og er bare level 54. Derfor er det blitt drittkjedelig, særlig når spillet er så latterlig enkelt ift det første. Og derfor trenger det sårt en xpack.

Lenke til kommentar

 

Lvl 53? Da har du jo ikke gjort noe enda.

 

Alt er relativt? Om målet er å spille gjennom spillet 1-2 ganger så legge det vekk (som er målet for den store majoriteten av spillere), så er level 53 en ganske normal plass å gå lei. Personer som bruker 100vis om ikke 1000vis av timer og fullfører på høyeste vanskelighetsgrad, er ikke normalen akkurat..

Hvis man bruker 100+ timer på å ta D3 på inferno så suger man. Jeg har spillt 50 timer totalt, er lvl60 og halvveis gjennom act 3 på inferno. Har ikke grindet noenting bare tatt alle oppdrag, litt dungeons og stort sett plankekjørt spillet.

 

Men det du sier om at D3 er ett spill man runder og ikke spiller mer er jeg enig i. At det ikke er normalen å denge Diablo på inferno er jeg ikke enig i, hvis man ikke gjør det så har man ikke rundet spillet ordentlig. Det gjelder alle spill! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...