Gå til innhold

Spotify blir gratis på mobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. Øk kvaliteten for oss som betaler (og er villig til å betale)

 

Så slenger jeg på et ønske om at streaming fra android appen til spilleren i bilen skal fungere knirkefritt slik som det gjør når jeg streamer fra en ipad til den samme bilen, med info om låt i displayet.

 

Gratis?

INGENTING er gratis, det sa min mor.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Så slenger jeg på et ønske om at streaming fra android appen til spilleren i bilen skal fungere knirkefritt slik som det gjør når jeg streamer fra en ipad til den samme bilen, med info om låt i displayet.

Bytt spiller eller mobil. Min Pioneer viser info på spilleren om hva som spilles fra min Nexus 5. Er en Pioneer avic-f930bt som jeg kjøpte brukt i fjor. Endret av Klykken-
Lenke til kommentar

Bytt spiller eller mobil. Min Pioneer viser info på spilleren om hva som spilles fra min Nexus 5. Er en Pioneer avic-f930bt som jeg kjøpte brukt i fjor.

Forstår at du mener det godt, men å bytte hardware er ikke et spesielt godt alternativ. Jeg finner ingen grunn til at det ikke skal fungere, all den tid det fungerer med Apple mot den samme spilleren (forøvrig original integrert spiller i en Volvo). Det fungerer også med Samsung sin integrerte spiller fra den samme mobilen. So, I blame spotify, til det motsatte er bevist.

 

DrErling

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...