Gå til innhold

Førsteinntrykk: Broken Sword 5: The Serpent's Curse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint førsteinntrykk. Jeg venter selv på HD-oppløsningen, som skal være rett rundt hjørnet..... Fansen er i alle fall storfornøyd, så jeg sliter med å vente.

 

HD-oppløsning? Usikker på om du bare er skuffet over grafikken og derfor litt sarkastisk :p

 

EDIT: Bare det at jeg aldri har hørt om HD update, og regner med at alle spill nåtildags er i HD.

Endret av duppsko
Lenke til kommentar

Ser mer ut som et csi spill

 

Nei, CSI spillene bestod av undersøkelse av drapssted, leting etter clues, sjekke av fingeravtrykk i labben, sjekke DNA osv, som jeg var stor fan av uansett hvor dårlig kritikk de spillene fikk.

Dette er et normalt point and click adventure.

For de som liker slike spill anbefaler jeg de to "Book of unwritten tales" spillene på Steam.

Lenke til kommentar

Fint førsteinntrykk. Jeg venter selv på HD-oppløsningen, som skal være rett rundt hjørnet..... Fansen er i alle fall storfornøyd, så jeg sliter med å vente.

 

Jeg spilte den ferdige utgaven av The Serpent's Curse, så mener dette skal være "HD-oppløsningen" du snakker om. Med mindre det er en mod av noe slag. Om bildene var stort skarpere hadde jeg nok blødd fra øynene.

Lenke til kommentar

 

HD-oppløsning? Usikker på om du bare er skuffet over grafikken og derfor litt sarkastisk :p

 

EDIT: Bare det at jeg aldri har hørt om HD update, og regner med at alle spill nåtildags er i HD.

 

 

Jeg spilte den ferdige utgaven av The Serpent's Curse, så mener dette skal være "HD-oppløsningen" du snakker om. Med mindre det er en mod av noe slag. Om bildene var stort skarpere hadde jeg nok blødd fra øynene.

 

Spillet kjører bare i 1280×720 oppløsning. (Om det blør i øynene har du spilt for mye på konsoll :p ) 1920x1200 er rett rundt hjørnet. Grafikken er fantastisk, så ingen sarkasme fra min side.

Endret av radiohodet
Lenke til kommentar

 

 

 

HD-oppløsning? Usikker på om du bare er skuffet over grafikken og derfor litt sarkastisk :p

 

EDIT: Bare det at jeg aldri har hørt om HD update, og regner med at alle spill nåtildags er i HD.

Jeg spilte den ferdige utgaven av The Serpent's Curse, så mener dette skal være "HD-oppløsningen" du snakker om. Med mindre det er en mod av noe slag. Om bildene var stort skarpere hadde jeg nok blødd fra øynene.

Spillet kjører bare i 1280×720 oppløsning. (Om det blør i øynene har du spilt for mye på konsoll :p ) 1920x1200 er rett rundt hjørnet. Grafikken er fantastisk, så ingen sarkasme fra min side.

Hvordan vet du at det kommer en oppdatering for oppløsningen...? Gjorde et kjapt google-søk og finner ingenting.

Lenke til kommentar

Hm, 4 timers spilletid? Ser flere nevner det. Må da spørre, spiller de med hint på og utforsker de alle dialogvalg? Jeg klarer bare ikke forstå at det kan rundes på 4 timer. Jeg har spilt ca. 4 timer selv og har bare kommet 31%. Spiller uten hint, utforsker alle dialogvalg grundig og klikker på alt som kan klikkes på.

Siden dette er del 1 av 2, er det dessverre slutt ved 50%

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...