Gå til innhold

Politimann får sin lønn i Bitcoin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmmmm, neh jeg vet ikke helt jeg.

Jeg ville ikke at lønna mi i bitcoin, han må vel handle mat på butikken han også? Må vel veksle på et eller annet vis.

 

Veksle må han selvsagt i blant. Men det har faktisk vist seg mulig å handle mat med bitcoins. En investor i USA lagde seg stolt en pizza bare med råvarer fra bønder som godtok bitcoins. Selvom ikke mange aksepterer det offisielt, så er det nok mange interesserte enkeltpersoner som vil ta i mot slik betaling.

Lenke til kommentar

Veksle må han selvsagt i blant. Men det har faktisk vist seg mulig å handle mat med bitcoins. En investor i USA lagde seg stolt en pizza bare med råvarer fra bønder som godtok bitcoins. Selvom ikke mange aksepterer det offisielt, så er det nok mange interesserte enkeltpersoner som vil ta i mot slik betaling.

Ja det er mulig, tenkte bare at det må være en tungvind måtte også gjøre det på, men for all del har sine posetive sider også

Lenke til kommentar

Slik bitcoin er nå er det først og fremst en kuriositet for folk flest. Den svinger for mye.

At handel og overføring med BTC er enkelt, raskt og med liten eller ingen avgift hjelper lite når det er svært tungvint og tidkrevende å veksle til/fra BTC. For ikke å snakke om den ekstra avgiften man gjerne må ut med ved "veksling".

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...