Gå til innhold

Avslagsroboter spiser jobbsøknader


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lurer nå på om en slik siling faktisk vil fungerer skikkelig hvis det skulle brukes her ?

 

jeg har hør om en ansettelse i komunen som virker lit besyndelig . dette skjedde for mange år siden

Det var flere kandidater som hadde søkt .

Han som ble nr 1 trakk seg og når 2 var ikke skikket til jobben

Slik jeg har forstått det så har ikke komunen lov til å si opp personer selv om det ikke er skikket til jobben

 

Han ble likevell ansatt.

Hvordan det gikk vidre vet jeg ikke

 

Spørmålet er o en slik robot vil ha avist søknaden til han som ble ansett på feile premiser ?

 

 

 

Lenke til kommentar

Positive words to describe yourself:

 

Able

Creative

Dependable

Energetic

Experience

Flexible

Hardworking

Honest

Imaginative

Innovative

Motivated

Organised

Reliable

Sense of humour

Positive words to describe your achievements:

 

Achieved

Competed

Delivered

Directed

Helped

Identified

Managed

On time

Participated

Savings

Supervised

Under budget

Won

 

-

 

http://www.callcentrehelper.com/the-top-25-words-to-use-on-your-cv-10032.htm

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Litt offtopic...

hos meg blir enkelte ord markert, og viser til ymse sider om å hente hjem russiske koner. Gjelder dette bare meg, eller er hw.no smittet av snusk?

Screenshot, se vedlagt fil...

 

 

David

 

Tror du bør kjøre antivirus/adaware for å bli kvitt det. det der ser ut som et aggresivt reklame program

Lenke til kommentar
Tror du bør kjøre antivirus/adaware for å bli kvitt det. det der ser ut som et aggresivt reklame program
pokker. kjører full norten pakke :(Håpet i det lengste det var et serverproblem...

 

Norton? hehe, du har nettopp svart på ditt eget spørsmål, Ja du bør sjekke med noe seriøst AV prog.

Lenke til kommentar

Flere og flere benytter seg av elektronisk regstrering av CV og søknad. Det offentlige f.eks. Disse kan enkelt sorteres.

 

F.eks hvis man sorterer på utdanning noe som er vanlig i det offentlige har det plutselig ikke noe å si lenger om man har 15 års erfaring i fagfeltet hvis man ikke har akkurat den utdanningen som arbeidsgiveren mener du trenger.

 

Det har da fryktelig lite å si om det er et menneske som sorterer eller om det er en datamskin som gjør det. resultatet er det samme siden mennesket ikke vil se søknaden til han med 15års erfaring heller.

 

Blir etterhvert fryklig vanskelig å få jobb hvis man har arbeidserfaring som ikke stemmer overens med utdanningen. Det er jo slettes ikke uvanlig at man jobber med noe annet enn man har studert for 25 år siden...

Lenke til kommentar

Litt offtopic...hos meg blir enkelte ord markert, og viser til ymse sider om å hente hjem russiske koner. Gjelder dette bare meg, eller er hw.no smittet av snusk?Screenshot, se vedlagt fil...David

 

Jeg fikk dette selv noen uker. Det havner pa hele nettsider omtrent. Du ma i installerte programmer a avinstallere third party software som har evt kommet med noe du har installert.

ogsa ma du sjekke extensions i chrome/firefox som har kommet der ogsa. (er nok der de er).

Tviler du finner det med anti virus prog.

 

Jeg registrerte bruker bare for fortelle deg det. :)

J.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg fikk dette selv noen uker. Det havner pa hele nettsider omtrent. Du ma i installerte programmer a avinstallere third party software som har evt kommet med noe du har installert.

ogsa ma du sjekke extensions i chrome/firefox som har kommet der ogsa. (er nok der de er).

Tviler du finner det med anti virus prog.

 

Jeg registrerte bruker bare for fortelle deg det. :)

J.

Fant noe rask som kom med noe shareware... Sjekket også noen USBpinner og alle løse disker. Fant tilslutt 14 viruser, og masse trojaner. Så nå er vårrengjøringen gjort =)

Endret av expose2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...